آموزش زبان برنامه نویسی PHP

پی‌اچ‌پی (PHP) یک زبان برنامه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) است که با استفاده از آن می‌توان صفحات وب‌سایت پویا ساخت. کلمه‌ی PHP مخفف Hypertext PreProcessor به‌معنی پیش پردازش ابر متن است.

user
ranking سطح :

 قابلیت شی‌گرایی و منبع‌باز بودن این زبان باعث می‌شود تا یادگیری آن برای همه مردم آسان باشد.

پی‌اچ‌پی یک زبان سمت سرور است؛ یعنی کد‌های نوشته و صفحات ایجاد شده توسط این زبان برنامه‌نویسی ابتدا در سرور (Apache یا IIS) پردازش‌شده و سپس به‌صورت کدهای HTML یا JavaScript در مرورگرهای کاربران نمایش داده می‌شوند.

شما می‌توانید با یادگیری این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند، به یک متخصص وب تبدیل شده و به شغل و درآمد فوق‌العاده‌ای دست یابید.

 

 




چگونه زبان برنامه‌نویسی php را یاد بگیریم؟

 PHP با یک پایگاه داده قدرتمند به‌نام MySQL کار می‌کند که می‌توانید داده‌های خود را با برنامه‌نویسی در این دیتابیس ذخیره کرده یا داده‌های ذخیره‌شده قدیمی را از آن بازیابی کنید. 
 

انجام طراحی صفحات وب و اپلیکیشن‌های تحت وب با این زبان برنامه‌نویسی مستلزم بهره‌مندی از یک آموزش جامع و کامل است تا تمام نکات یادگیری پی‌اچ‌پی به شما آموزش داده شود.


در دوره‌ی آموزش زبان برنامه‌نویسی PHP گارنت، شما توسط یک متخصص این زبان اسکریپت‌نویسی قدم‌به‌قدم با مفاهیم، تکنیک‌ها و هر آنچه به طراحی وب‌سایت‌های قدرتمند با پی‌اچ‌پی مربوط می‌شود؛ آشنا خواهید شد.


چرا باید زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی را یاد بگیریم؟

اگر به طراحی صفحات وب علاقه داشته باشید و بخواهید به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنید؛ یادگیری پی‌اچ‌پی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. برای اینکه بتوانید این زبان را یاد بگیرید آشنایی با زبان‌های اسکریپت‌نویسی HTML و CSS یک مزیت محسوب می‌شود. 

گفتنی است، عدم آشنایی با دو زبان مذکور الزامی نیست و در دوره‌ی آموزش زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی گارنت تمامی مفاهیم به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود. جالب است بدانید بزرگترین وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی مانند: 

  • دیجی کالا
  • آپارات
  • سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  • ویکی‌پدیا
  • یاهو
  • فیسبوک
  • تامبلر و ...

با زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی ساخته شده‌اند.


نحوه آموزش این دوره به‌گونه‌ای است که یک متخصص PHP مسیر یادگیری را گام‌به‌گام از مبتدی تا پیشرفته در طول چندین جلسه به شما آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید به یک متخصص طراح وب‌سایت تبدیل شوید می‌توانید در دوره PHP گارنت شرکت کنید. 

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت