آموزش زبان برنامه نویسی PYTHON

پایتون (python) یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی شی‌گرا و سطح بالاست که کمتر کسی پیدا می‌شود آوازه‌ی محبوبیت آن را نشنیده باشد. این زبان چند منظوره قابل استفاده برای کاربردهای مختلف بوده و دلیل محبوبیت آن سادگی و کاربرد فراوان در زمینه‌های مختلف است.

user
ranking سطح :

 

شما می‌توانید با یادگیری پایتون یک سایت بسازید یا یک برنامه موبایل، همچنین استفاده از این زبان برای حوزه‌ی هوش‌مصنوعی بسیار رایج است. 

در واقع پایتون را می‌توان مانند یک آچار فرانسه به‌شمار آورد که برای همه‌ی مشکلات یک راه‌حل دارد. یادگیری پایتون به شما یک قدرت برنامه‌نویسی بی‌چون‌وچرا می‌دهد که می‌توانید به یک برنامه‌نویس بی‌همتا  تبدیل شوید. برای یادگیری جامع و کامل پایتون می‌توانید در دوره python گارنت شرکت کنید.

 



چرا باید پایتون را یاد بگیریم؟

این سوال برای بیشتر دانشجویانی که می‌خواهند وارد حوزه‌ی برنامه‌نویسی شوند به‌وجود می‌آید این است که آیا پایتون گزینه مناسبی برای یادگیری است؟ دلیل انتخاب پایتون را می‌توان ساختار ساده و عدم پیچیدگی آن اشاره کرد. شما می‌توانید این برنامه سطح بالا را در هر سیستم‌عاملی استفاده کنید، دستورات آن شبیه زبان انگلیسی می باشد و به‌راحتی بتوانید آن‌ها را درک کنید. 
 

چگونه می‌توانیم زبان برنامه‌نویسی پایتون را به‌صورت جامع یاد بگیریم؟

پایتون یک زبان منبع‌باز است که دسترسی به کدهای آن بسیار ساده است و آموزش‌های فراوانی برای آن وجود دارد اما ممکن است تمام جنبه‌های یادگیری این زبان در دوره‌های مختلف پوشش داده نشود.

 گارنت دوره‌ی آموزشی پایتون را با هدف آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته تدوین کرده است تا با حضور یک متخصص برنامه‌نویس پایتون از ابتدا گام‌به‌گام پیش‌رفته و چالش‌های این زبان به‌صورت عینی نشان داده شود.

 جالب است بدانید پایتون در عین سادگی بسیار قدرتمند است به‌طوری که جزء پر استفاده‌ترین زبان‌های حال حاضر بوده و برنامه‌های محبوب مردمی مانند اینستاگرام، ردیت، یوتیوب و .. برای افزایش بازده بک‌اند خود از پایتون بهره می‌برند.
 

آیا یادگیری پایتون باعث کسب درآمد می‌شود؟

چه طراح سایت باشید و چه متخصص هوش مصنوعی یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایل پایتون به شما کمک می‌کند تا راه کسب درآمد همواری را پیدا کنید. لازمه‌ی رسیدن به درآمد تنها یک چیز است «تخصص در python» و همین امر کافیست تا بتوانید به شغل خوبی دست پیدا کنید. می‌توانید در دوره آموزش پایتون به یک متخصص تبدیل شوید؛ برای این منظور تنها باید در این دوره ثبت نام کرده و آموزش‌های آن را به‌خوبی یاد بگیرید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت