ثبت نام در کارگاه یک روزه نویسندگی با سروش صحت (رشت-حضوری و آنلاین)

ثبت نام در کارگاه یک روزه نویسندگی با سروش صحت (رشت-حضوری و آنلاین)

برای اولین بار در گارنت، کارگاه یک روزه نویسندگی با سروش صحت در رشت و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. جهت اطلاعات تکمیلی و نحوهٔ ثبت نام در کارگاه، ادامهٔ مطلب را دنبال کنید.

تا به حال در گارنت، کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های نویسندگی متعددی را با جناب سروش صحت برگزار کردیم. این بار به درخواست مخاطبان گارنت در شهرِ سبزِ ایران، رشت، قرار است تا با یک کارگاه نویسندگی دیگر، در یک روز، میزبان شما باشیم.

در کارگاه نویسندگی رشت با سروش صحت، یاد خواهیم گرفت که چگونه وارد دنیای نوشتن شویم و به عبارتی، «مقدمه‌ای بر نوشتن» را آغاز خواهیم کرد. همچنین می‌آموزیم مسیر نویسندگی از کجا شکل می‌گیرد و برای ادامه دادن این مسیر و رسیدن به قلم شخصی خودمان، باید چه اقداماتی را انجام دهیم.

ثبت نام

ثبت نام

مباحث کارگاه یک روزه نویسندگی با سروش صحت (رشت)

طی کارگاه یک روزه نویسندگی در رشت، در کنار سروش صحت عزیز، مباحث زیر را به طور کامل و گام به گام در بررسی خواهیم کرد:

·       مقدمات نویسندگی و پیش‌نیازهای آن

·       مسیر نویسندگی و چگونگی شروع نوشتن

·       مسیرِ رسیدن به جهان شخصی خود در نوشتن

·       خلق جهان شخصی نویسنده

دربارهٔ سروش صحت

سروش صحت بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانیِ متولد شهرِ زیبای اصفهان است. سروش صحت یکی از پر و پا قرص‌ترین طرفداران ادبیات و سینما به حساب می‌آید؛ کسی که با نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلمِ «جهان با من برقص»، برای نگاه متفاوت خود به زندگی برندهٔ سیمرغ بلورین جشنوراه فجر شد. همچنین همین اواخر، کتاب «تاکسی‌سواری» را نیز منتشر کرد که با استقبال مخاطبان زیادی روبه‌رو شد.

سروش صحت تا به حال کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های متعددی را در گارنت برگزار کرده است. به درخواست مخاطبان گارنت در شهر زیبای رشت، قرار است تا بار دیگر با «کارگاه یک روزه نویسندگی‌ با سروش صحت» و با مبحث «مقدمه‌ای بر نوشتن»، در کنار علاقه‌مندان به جهان ادبیات و نوشتن باشیم.

تاریخ برگزاری کارگاه 

کارگاه یک روزه نویسندگی رشت با سروش صحت، دوم مهر ماه ۱۴۰۳ در شهر رشت برگزار می‌شود. پس از ثبت نام نهایی، بلیت ورود برای شما صادر خواهد شد. کارگاه یک روزه نویسندگی با سروش صحت در رشت به صورت حضوری و بدون جلسه آنلاین برگزار می‌شود.

مراحل ثبت نام در کارگاه یک روزه نویسندگی رشت

برای ثبت نام در کارگاه یک روزه نویسندگی رشت، وارد لینک زیر شوید و با تهیه بلیت، ثبت نام خود را نهایی کنید. ثبت نام در این کارگاه به صورت اینترنتی و با تهیه بلیت از سایت زیر قابل انجام خواهد بود:

ثبت نام

ثبت نام

 

برچسب ها: