ثبت نام در مسترکلاس قصه‌پرداز (۲) | کارگاه قصه‌نویسی با ایرج طهماسب

ثبت نام در مسترکلاس قصه‌پرداز (۲) | کارگاه قصه‌نویسی با ایرج طهماسب

«قصه‌پرداز» مسترکلاس قصه‌نویسی و سفر به جهان قصه‌پردازی با ایرج طهماسب است. این دوره در شهریور ۱۴۰۳ برای بار اول در گارنت برگزار شد. حالا برای بار دوم، دوباره با این مسترکلاس هیجان‌انگیز همراه علاقه‌مندان به قصه‌نویسی هستیم. جهت اطلاع از شرایط ثبت نام، ادامه مطلب را دنبال کنید.

مسترکلاس قصه‌پرداز، یک دوره جامع قصه‌نویسی حضوری است که با ایرج طهماسب برگزار می‌شود. اولین دوره از این مسترکلاس در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار شد. به درخواست مخاطبان گارنت که فرصت شرکت در دوره قبلی را نداشتند، این بار با دومین دوره از این مسترکلاس جامع در کنار شما خواهیم بود تا دوباره به جهان بی‌پایان قصه‌نویسی، بازگردیم.

لینک ثبت نام قلم خلاق ۳

دربارهٔ مسترکلاس قصه‌پرداز (۲)

برای بار دوم در گارنت، ایرج طهماسب، خالق ماندگار قصه‌نویسی در ایران، رازهای خلق قصه‌های ماندگار را در یک مسترکلاس دو روزه و فشرده با شما به اشتراک می‌گذارد. در این رویداد استثنایی که توسط پلتفرم گارنت برگزار می‌شود، می‌توانید از نزدیک با تکنیک‌های حرفه‌ای قصه‌نویسی آشنا شوید و قلم خود را برای خلق روایت‌هایی که در ذهن‌ها می‌مانند، تیز کنید. از صفر تا صد قصه‌نویسی، از شناخت سوژه تا ساخت شخصیت، همه و همه در این مسترکلاس گنجانده شده است.

استاد دوره: ایرج طهماسب | قهرمان قصه‌نویسی ایران 

ایرج طهماسب، چهره ماندگار هنر ایران و خالق خاطرات شیرین کودکی بسیاری از ایرانیان، هنرمندی چند وجهی بوده که از مجری‌گری و عروسک گردانی تا کارگردانی و نویسندگی، طهماسب در همه عرصه‌ها درخشیده است. با فارغ‌التحصیلی از رشته هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فعالیت حرفه‌ای خود را از دهه شصت آغاز کرد و با خلق شخصیت‌های ماندگاری چون کلاه قرمزی، فصلی جدید در تاریخ تلویزیون ایران گشود.

ایرج طهماسب: قصه‌پرداز

آثار او همچون «کلاه قرمزی و پسرخاله»، «خونه مادربزرگه» و «مدرسه موش‌ها» به بخشی جدایی‌ناپذیر از خاطرات جمعی ایرانیان تبدیل شده‌اند. ایرج طهماسب علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، به عنوان شاعر و فیلمنامه‌نویس نیز فعالیت داشته و کتاب "سه قصه" تنها اثر مکتوب اوست.

تاریخ و زمان برگزاری قصه‌پرداز (۲)

قصه‌پرداز (۲) در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آبان ۱۴۰۳ و تنها به صورت حضوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در دوره حضوری می‌توانند بلیت حضوری دوره را تهیه کنند. 

ارائه مدرک بین‌المللی پایان دوره

در پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان مسترکلاس قصه‌پرداز (۲)، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

ثبت نام و عضویت در قصه‌پرداز (۲)

جهت ثبت نام در دومین دوره از قصه‌پرداز، لینک زیر را دنبال کنید و مراحل ثبت نام را به پایان برسانید:

لینک ثبت نام قلم خلاق ۳

برچسب ها: