آموزش زبان برنامه نویسی CSS

CSS که مخفف Cascading Style Sheets است را می‌توان یک زبان نشانه‌گذاری برای طراحی صفحات وب معرفی کرد. شما با این زبان می‌توانید صفحات وب با دیزاین‌های جذاب و فوق‌العاده بسازید.

user
ranking سطح :

 

این دوره را می‌توان تکمیل‌کننده دوری HTML گارنت به‌شمار آورد. با استفاده از زبان اچ تی ام ال اجزای یک صفحه وب‌سایت مانند تصویر، متن و صوت کنار هم قرار می‌گیرند و با این زبان استایل‌های جذاب می‌توان به صفحات اینترنتی وب‌سایت داد. دوره سی اس اس گارنت، قدم‌به‌قدم طراحی صفحات وب با طرح‌ورنگ‌های زیبا را به شما آموزش می‌دهد.
 

 



چگونه طراحی صفحات وب را با CSS یاد بگیریم؟ 

سی اس اس را می‌توان مکمل زبان اچ تی ام ال به‌شمار آورد و این زبان در راستای بهبود و تکمیل خلا‌های زبان HTML ساخته‌شده است.

 اگر می‌خواهید یک وب‌سایت با طرح‌ورنگ و استایل متفاوت بسازید و بتوانید مهارت‌های هنری خود را به ساخت وب تعمیم دهید؛ یادگیری CSS می‌تواند در شکوفایی استعدادهای شما موثر باشد. 
 

در این دوره، مسیر یادگیری این زبان نشانه‌گذاری تا رسیدن به نتیجه طراحی یک وب‌سایت خوب، آموزش داده می‌شود. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر از متخصص این حوزه کمک گرفته شده و او هر آنچه به کدنویسی با CSS مربوط می‌شود؛ از ابتدای یادگیری تا زمانی که به یک فرد متخصص تبدیل شوید را توضیح خواهد داد.


آیا شرکت در دوره CSS به در آینده‌مان می‌خورد؟

برای بسیاری از دانشجویان سوال است که آیا یادگیری سی اس اس به درد کار و آینده می‌خورد یا صرفاً تنها راهی برای ساخت صفحات وب‌سایت برای سرگرمی است. باید بگوییم HTML و CSS ابتدایی‌ترین و پایه و اساس طراحی صفحات وب هستند و یادگیری آن‌ها برای هر طراح وب‌سایتی الزامی است. این دوره توسط یک متخصص وب‌سایت پشتیبانی می‌شود و تمامی نیازمندی‌های کار با این زبان نشانه‌گذاری و تفاوت آن با بقیه و الزامات یادگیری به‌صورت روشن بیان خواهد شد.
 

اگر می‌خواهید به یک طراح وب‌سایت متخصص تبدیل شوید باید مبانی ابتدایی آن را به‌صورت کامل یاد بگیرید؛ این دوره می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی و کسب تخصص در زمینه استایل‌دهی به صفحات وب باشد. پیش‌نیاز این دوره آشنایی با طراحی وب‌سایت با HTML است که می‌توانید در هر دو دوره‌ی CSS و HTML گارنت به‌صورت موازی به‌عنوان دو دوره‌ی مکمل هم شرکت کنید.


 
ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت