آموزش زبان نشانه گذاری HTML

زبان اچ تی ام ال « HTML»که مخفف شده Hypertext Markup Language (زبان نشانه‌گذاری ابر متن) است؛ پایه و اساس صفحات وب را تشکیل می‌دهد.اگر بخواهید یک صفحه وب‌سایت اینترنتی همانند تمام صفحاتی که در اینترنت می‌بینید بسازید اولین زبان نشانه‌گذاری که باید یاد بگیرید؛ HTML است.

user
ranking سطح :


زبان اچ تی ام ال به شما این امکان را خواهد داد تا با نوشتن کدهایی، ساختار صفحات وب را به شکلی که مدنظرتان است ایجاد کنید. برای یادگیری این زبان دوره‌ی HTML گارنت می‌تواند راهنمای خوبی برای آشنایی با نحوه ساخت وب‌سایت‌های اینترنتی و ساخت آن‌ها با اچ تی ام ال باشد.
 

چگونه می‌توانیم طراحی صفحات با HTML را یاد بگیریم؟

این دوره به شما برای آشنایی با نرم‌افزارها و مقدمات ابتدایی این زبان کمک می‌کند تا بتوانید از سطح مبتدی تا پیشرفته، نحوه ساخت صفحات اینترنتی را یاد بگیرید. امروزه زندگی بیشتر مردم تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته و نمی‌توان مزایای این صفحات را در زندگی روزمره‌مان انکار کنیم. شغل طراح وب‌سایت نیز از جمله پرطرفدارترین شغل‌های سراسر جهان به‌شمار می‌رود. اگر می‌خواهید از صفر تا صد مفاهیم طراحی وب با اچ تی ام ال را یاد گرفته و اولین وب‌سایت خود را روی شبکه اینترنت راه‌اندازی کنید؛ می‌توانید در دوره‌ی HTML گارنت ثبت‌نام کنید.
 

 



گارنت چگونه اچ تی ام ال را آموزش می‌دهد؟

در این دوره با یک متخصص طراح وب مصاحبه شده است و شما به‌صورت عینی با چالش‌های روبه‌روی یک برنامه‌نویس صفحات وب آشنا خواهید شد. مسیر یادگیری و زمانی که لازم است شما این زبان را یاد بگیرید در این دوره بیان شده و پس از طی دوره اچ تی ام ال گارنت، شما می‌توانید یک صفحه اینترنتی وب بسازید.
 

آیا یادگیری HTML برای آینده‌مان خوب است؟

میان انواع زبان‌ها و سیستم‌های ساخت صفحات اینترنتی سوالی که برای بسیاری از شما دانشجویان پیش می‌آید این است که آیا یادگیری زبان HTML به دردمان می‌خورد. کاربردی بودن چیزی که یاد می‌گیرید بسیار اهمیت دارد؛ باید بگوییم این زبان زیربنای تولید صفحات وب است و هر زمان بخواهید قدم به دنیای ساخت وبسایت بگذارید باید از پلی به نام اچ تی ام ال عبور کنید. 
 

در این دوره اهمیت و ضرورت یادگیری این زبان معرفی خواهد شد و شما با مقدمات، ویرایشگرها، تگ‌ها و کدهایی که می‌توانید یک صفحه وب را بسازید فرا خواهید گرفت. در انتها از طریق انجام مصاحبه با متخصص وب شما از میزان تلاش لازم برای یادگیری و درآمدی که از آن حاصل می‌شود اطلاع پیدا خواهید کرد.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت