زمانیکه فروشگاههای اینترنتی بخواهند کالای خود را بهفروش برسانند؛ باید برای معرفی و جلب نظر مشتری متنهایی بنویسند و از طریق این مطالب کالاهای خود را تبلیغ کنند. نوشتن محتوای خلاقانه نیاز به گذراندن دورههای تخصصی تبلیغنویسی دارد که برای این منظور میتوانید در دورهی آموزش CopyWriting گارنت شرکت کنید.
اهمیت یادگیری کپی رایتینگ چیست؟
در واقع کپی رایتینگ یعنی نوشتن مطالبی که کاربر با مطالعه آن، ترغیب به انجام نکات موجود در مطالب گفتهشده شود. برای مثال اگر یک کپیرایتر (کسی که مطالب تبلیغنویسی خلاقانه مینویسد)، مطلبی درباره خرید موبایل دست دوم بنویسد و شما با مطالعه آن ترغیب به خرید گوشیهای موبایل دست دوم شوید؛ او به هدف خود از کپیرایتینگ رسیده است.
محتوای تبلیغنویسی خلاقانه میتواند اهداف مختلفی از قبیل: فروش محصول، کلیک روی یک لینک، برندسازی، مراجعه به یک مکان برای ارائه خدمات و هر چیز دیگری داشته باشد.
این وظیفه کپی رایتر خلاق است که بتواند بهترین محتوا را در جهت تاثیرگذاری برای کاربر بنویسد و با قلم شیوای خود، اهداف مورد نظر را در ذهن کاربر پیادهسازی کند. این کار تنها با یادگیری تکنیکهای تبلیغنویسی خلاقانه و گذراندن دوره کپی رایتینگ قابل انجام است.
چگونه میتوانیم دوره کپی رایتینگ را بهصورت کامل یاد بگیریم؟
برای یادگیری مهارتهای کپی رایتینگ با شرکت در دوره گارنت، زیر نظر متخصص CopyWriting، میتوانید مفاهیم، نحوه نوشتن، نکات کاربردی و تکنیکهای کپی رایتینگ (اثر لنگر، FAB، BAB، BOB) و تفاوت آن با محتوای معمولی را یاد بگیرید. گارنت با بهرهمندی از متخصص تبلیغنویسی، از صفر تا صد تبدیلشدن به یک کپیرایتر حرفهای را قدمبهقدم آموزش میدهد و پس از گذراندن این دوره با یادگیری تکنیکهای کاربردی، میتوانید محتوای کپی رایتینگ خلاقانه بنویسد.
برای یادگیری CopyWriting کافیست در دورهی آموزشی تبلیغنویسی گارنت ثبتنام کرده و آموزشهای آن را با دقت یاد بگیرید.
نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند