آموزش جذب سرمایه

اگر می‌خواهید بدانید چگونه اعتماد یک سرمایه‌گذار را جلب کرده و اهداف پروژه‌تان را به او نشان دهید؛ خوب است در دوره‌ی آموزشی جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذارگارنت شرکت کنید.

user
ranking سطح :

جذب سرمایه‌گذار برای رشد یک استارتاپ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بعد از طراحی بیزینس پلن و تعیین مسیر هدف، برای تحقق طرح کلی پروژه به تامین هزینه‌های مالی نیاز است که امکان دارد؛ تامین آن توسط مدیر و مسئول پروژه به تنهایی قابل انجام نباشد. 
 

 


 

چگونه سرمایه‌گذار برای کسب‌وکارمان جذب کنیم؟

برای اینکه یک سرمایه‌گذار، تامین سرمایه‌ مورد نیاز استارتاپ شما را برعهده بگیرد، باید ایده کسب‌وکارتان کامل و متقاعد کننده باشد. از این رو تدوین یک بیزینس پلن حرفه‌ای برای نمایش چشم‌انداز تحقق اهدافتان و بهره‌گیری از تکنیک‌های مذاکره و صحبت در جهت اعتماد سازی سرمایه‌گذار بسیار مهم است.

برای اعتمادسازی، ابتدا باید اجرای موفقیت‌آمیز ایده خود را براساس نقشه‌ تضمین کنید و از مهارت صحبت‌کردن بالایی نیز برخوردار باشید. فن بیان بالا به‌همراه یک ایده قوی در متقاعد کردن یک سرمایه‌گذار بسیار تاثیرگذار است.

اگر به‌عنوان یک اعضای شرکت استارتاپی، می‌خواهید با مهارت‌های مذاکره از قبیل جلب اعتماد، نحوه صحبت کردن و نوع لحن بیان، نکات طلایی جلسه ارائه و ... آشنا شوید؛ می‌توانید در دوره جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذار گارنت شرکت کنید.


چرا باید در دوره جذب سرمایه گارنت شرکت کنیم؟

یکی از دلایلی که شرکت در دوره جذب سرمایه گارنت را ارزشمند می‌کند؛ آموزش مهارت‌ و فوت‌وفن‌های تاثیرگذار برای جذب سرمایه‌ی موردنیاز یک استارتاپ نوپا است. 

اگرچه مدیر یا مسئول جذب سرمایه یک کسب‌وکار ممکن است از علم و دانش بالایی در زمینه کاری برخوردار باشد اما اگر نداند آن‌ها را چگونه و با چه اصولی به شخص سرمایه‌گذار انتقال دهد؛ ممکن است کل ایده خود را با شکست مواجه کند.

 از این رو یادگیری تکنیک اعتمادسازی و نحوه ارائه ایده کسب‌وکار به یک شخص یا سازمان سرمایه‌گذار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر می‌خواهید با روش‌های جذب سرمایه آشنا شوید؛ توصیه می‌کنیم در دوره‌ی آموزشی جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذار گارنت شرکت کنید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت