آموزش رباتیک صنعتی

ساخت ربات صنعتی یکی از رشته‌های پرکاربرد در صنعت است و باتوجه‌به پیشرفت علم و تکنولوژی این رشته در آینده کاربردهای فراوانی خواهد داشت.

user
ranking سطح :

تکنولوژی‌های مربوط به رباتیک پیشرفت‌های بسیاری کرده. ربات‌ها نقش مهمی زندگی همهٔ ما خواهند داشت و در آینده حضور ربات‌ها را در خدمات مثل پزشکی، حمل‌ونقل و نگهداری از سالمندان و کودکان مشاهده خواهیم کرد. پس یادگیری این علم در نوجوانی برای علاقه‌مندان این رشته بسیار مهم است.

 

گارنت برای کشف، پرورش و هدایت استعداد شما پیشنهاد می‌کند که ابتدا در آزمون استعدادیابی گارنت شرکت کنید و دوره‌های گارنت را تماشا کنید.

 

چرا باید رباتیک صنعتی را یاد بگیریم؟

ربات صنعتی یک نوع ربات است که از آن در صنعت و تولید انبوه استفاده می شودن. این ربات ها چند مدل حرکت را به صورت برداری در حافظه ی خود ذخیره می کنند و در کارخانه ها اشیا را جا به جا کرده و سر هم می کنند.

 

گارنت در دوره رباتیک صنعتی، این علم را به‌صورت تئوری توضیح می‌دهد

 

مهارت‌های لازم برای رباتیک صنعتی

برای یادگیری علم رباتیک بهتر است این مهارت‌ها را بیاموزیم کامپیوتر و برنامه‌نویسی، الکترونیک و مکانیک.

ولی خوب است بدانید که  رباتیک علم گسترده‌ای است که به آن علم همه مردم گفته می‌شود زیرا اگر شما بخواهید یک ربات جراح تولید کنید حتماً باید در تیم طراحی شما چند پزشک وجود داشته باشد.

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت