آموزش طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از محبوب‌ترین روش‌های ساخت سایت در جوامع امروزی است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوایِ منبع‌باز و رایگان است که می‌توانید با استفاده از آن بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی صفحات اینترنتی، بلاگ و فروشگاه‌های اینترنتی خود را ایجاد کنید.

user
ranking سطح :

یادگیری وردپرس امروزه به محبوب‌ترین روش‌های ساخت سایت تبدیل شده زیرا نیازی نیست شما دانش کدنویسی داشته باشید و تنها با انجام تغییراتی و کار با مدیریت پنل وردپرس می‌توانید جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین سایت‌ها را طراحی کنید. دوره‌ی آموزش طراحی سایت با وردپرسِ گارنت راهنمای خوبی برای ورود به حوزه مدیریت محتوا و ساخت صفحات اینترنتی با کمترین دانش کدنویسی است.
 

 


 

چگونه طراحی سایت با وردپرس یاد بگیریم؟

بیش از 43 درصد وب‌سایت‌های دنیا با وردپرس ساخته‌شده و بیش از 75 میلیون سایت از وردپرس استفاده می‌کنند. این اعداد و ارقام نشان‌دهنده‌ی اهمیت یادگیری وردپرس است. جایی‌که می‌توانید بدن نیاز به مدارک تحصیلی و تخصصی و حتی دانش کدنویسی با یادگیری تکنیک‌ها و مهارت‌های کار با پنل وردپرس سایت‌های جذابی ساخته و درآمدزایی خود را داشته باشید.

در دوره‌ آموزش طراحی سایت با وردپرس گارنت یک متخصص وردپرس قدم‌به‌قدم از نقطه‌ی ورود به حوزه طراحی سایت با WordPress تا ساخت یک وب‌سایت و نحوه جذب مشتری و درآمدزایی با آن را به‌شکل عینی آموزش می‌دهد.
 


آیا یادگیری وردپرس می‌تواند ما را به درآمد برساند؟

درآمدزایی و ساخت وب‌سایت‌های شخصی و فروشگاهی هدف بسیاری افراد برای یادگیری وردپرس است. برای بسیاری افراد این سوال پیش می‌آید که آیا یادگیری این سیستم مدیریت محتوا برایشان سودی خواهد داشت و می‌تواند آن‌ها را به درآمد برساند. 

پاسخ این سوال را متخصص طراحی‌سایت گارنت با وردپرس در این دوره به‌صورت کامل شرح خواهد داد اما در یک جواب کوتاه باید بگوییم WordPress یکی از محبوب‌ترین روش‌های طراحی‌سایت بوده به‌طوری که پا‌به‌پای سایر سیستم‌های مدیریت محتوا و کدنویسی توانسته جلو بیاید.
 

شما پس از سپری کردن این دوره کار با پنل وردپرس و افزونه‌ها و برنامه‌های کمکی وردپرس را به‌صورت جامع و کامل یاد خواهید گرفت و پس از آن می‌توانید با صرف خلاقیت و استعدادهای خود انواع وب‌سایت خبری، شخصی، فروشگاهی و ... بسازید و درآمدزایی خود را داشته باشید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت