آموزش طراحی لوگو و لوگوتایپ

لوگو را می‌توان یکی از مهم‌ترین عناصر معرفی یک کسب‌وکار به‌شمار آورد. در واقع لوگو و لوگوتایپ یک چیز جدید در عصر حاضر نیست بلکه از قرن‌های گذشته به شکل‌های مختلف از آن استفاده می‌شد.

user
ranking سطح :



برای مثال می‌توان به علامت پرچم‌های هر کشور، اشکال روی پرچم و لباس‌های دزدان دریایی، سربازان، شوالیه‌ها و ... اشاره کرد. 

امروزه استفاده از لوگو که از آن با نام «آرم» نیز یاد می‌شود؛ بسیار پرکاربرد است. عدم استفاده از این نشان در کسب‌وکارهای مختلف باعث می‌شود؛ معرفی آن به مخاطب کامل نباشد و حتی مبتدی و بدون هویت شناخته شود.
 

می‌توان لوگو را چنین تعریف کرد که یک علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این موارد است که در آخر نماد معرفی یک کسب‌وکار را می‌سازد.
 

اگر می‌خواهید صفر تا صد طراحی ایده، کار با نرم‌افزار و ساخت لوگو و لوگوتایپ را یاد بگیرید؛ دوره گارنت راهنمای خوبی برای شماست تا بتوانید خلاقیت‌های هنری خود را به مخاطبان و مشتریان‌تان عرضه کنید.
 

 


 

چگونه می‌توانیم طراحی لوگو و لوگوتایپ را یاد بگیریم؟

در حوزه طراحی لوگو به انواع مختلفی از این نماد می‌رسید که به‌طور کلی به سه دسته تصویری، نوشتاری و ترکیبی از این دو (نوشتار و تصویر) تقسیم می‌شود.

در ساخت یک لوگوی حرفه‌ای عدم کپی‌برداری و وجود نمونه مشابه بسیار مهم است. کار با نرم‌افزارهای طراحی نیز در درجه دوم اهمیت دارد. 

برای این‌که بتوانید انواع آرم‌های مخاطب‌پسند به‌صورت منحصربه‌فرد طراحی کنید باید زیر نظر یک متخصص حرفه‌ای آموزش ببینید. لازمه‌ی طراحی آرم‌های تصویری و نوشتاری خاص، خلاقیت و مهارت بالا است.

به‌همین منظور در دوره‌ طراحی لوگو و لوگوتایپ گارنت، یک متخصص، زیروبم طراحی آرم از بررسی خط قرمز‌های لوگو گرفته تا استفاده و عدم استفاده از اِلمان‌های مختلف را آموزش می‌دهد.
 

آیا طراحی لوگو حوزه پر درآمدی است؟

یکی از پردرآمدترین شاخه‌های حوزه گرافیک را می‌توان طراحی آرم معرفی کرد. لازمه کسب درآمد بالا در طراحی لوگو و لوگوتایپ، دانستن قواعد و استانداردهای آرم، چگونگی ایده‌یابی، نحوه آنالیز نمونه‌های ضعیف و استاندارد و در نهایت طراحی یک نمونه حرفه‌ای و مخاطب‌پسند است. این‌جاست که می‌توانید با طراحی یک لوگو درآمد از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان و بیشتر یا کمتر داشته باشید.
 


همه‌چیز به تخصص و بازاریابی شما بستگی دارد. اگر می‌خواهید به یک طراح لوگو حرفه‌ای تبدیل شوید و صفر تا صد طراحی آرم را یاد بگیرید؛ می‌توانید در دوره‌ی آموزش طراحی لوگو و لوگوتایپ گارنت ثبت‌نام کنید.


ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت