آموزش فریم ورک Bootstrap

بوت‌استرپ (Bootstrap) یک فریم‌ورک قدرتمند طراحی‌ وب‌سایت است. این ابزار را می‌توان مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها و دستورات آماده «HTML, CSS, Javascript » به‌شمار آورد.

user
ranking سطح :

زبان برنامه‌نویسی بوت‌استرپ یک ابزار بسیار کاربردی برای ساخت وب‌سایت‌های واکنش‌گرا (ریسپانسیو) است. از بوت استرپ می‌توانید برای ایجاد صفحات وب ریسپانسیو استفاده کرده، صفحات وب پویا و جذابی خلق کنید. برای یادگیری این زبان برنامه‌نویسی می‌توانید در دوره‌ی زبان برنامه‌نویسی Bootstrap آکادمی گارنت شرکت کنید.
 

 



چگونه زبان برنامه‌نویسی Bootstrap را یاد بگیریم؟

بوت‌استرپ کتابخانه‌های آماده برای طراحی و ایجاد صفحات واکنش‌گرا در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای آماده، اِلمان‌های جذابی مانند، دکمه‌ها، فرم‌ها و هرگونه اجزاء مربوط به صفحه‌ی Front-End وب‌سایت‌ها را طراحی کنید. فرانت‌اند همان ظاهر سایت است که کاربر می‌بیند و شامل تمام مشخصه‌هایی است که یک صفحه‌ی وب را تشکیل می‌دهد.

اگر علاقه‌مند هستید تا به یک متخصص فرانت‌اند تبدیل شوید و سایت‌های واکنش‌گرا با طراحی زیبا بسازید، یادگیری بوت‌استرپ بهترین انتخاب است. 

شما می‌توانید با شرکت در دوره‌ی آموزش برنامه‌نویسی Bootstrap گارنت، صفر تا صد این زبان برنامه‌نویسی را یاد ‌بگیرید.

 

 آیا بوت‌استرپ یک زبان برنامه‌نویسی پردرآمد است؟

بوت استرپ با هدف پر کردن خلاهای بین طراحی و کدنویسی به‌وجود آمده است و به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کتابخانه‌های از پیش برنامه‌نویسی شده، وب‌سایت و وب اپلیکیشن‌های واکنش‌گرای کاربردی طراحی کنند. حوزه‌ی شغلی این زبان برنامه‌نویسی بسیار پرطرفدار بوده و با توجه به محبوبیت بوت‌استرپ برای استفاده در طراحی فرانت‌اندِ وب‌سایت‌ها، می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید.

لازمه‌ی موفقیت در این زبان برنامه‌نویسی یادگیری آن به‌صورت کامل است. دوره‌ بوت‌استرپ گارنت بهترین گزینه برای یادگیری جامع و کامل این زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد است.

در این دوره یک متخصص Bootstrap قدم‌به‌قدم مفاهیم، کاربرد، فضای کدنویسی و هر آنچه به این زبان برنامه‌نویسیِ فرانت‌اند مربوط می‌شود را توضیح داده و در انتها پس از یادگیری و طراحی صفحات‌وب با آن، نحوه گرفتن پروژه‌های وب با بوت‌استرپ را آموزش می‌دهد.

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت