آموزش هوش مصنوعی

هدف از هوش مصنوعی، ساخت ماشین‌های هوشمندی است که مانند انسان‌ها فکر کنند و کارهای آنها را به نحو احسن انجام دهند.

user
ranking سطح :

هوش مصنوعی (Artificial intelligence) شاخه‌ای بسیار مهم از علوم رایانه‌ای است که در زندگی انسان‌ها تغییرات زیادی ایجاد کرده است.

اگرچه تحقق این امر مشکلات و نگرانی‌های خاص خود را به‌همراه دارد. اما در حال حاضر هوش ماشینی،  بخش بزرگی از زندگی انسان‌ها را در بر گرفته است. 

 

هوش مصنوعی چه کاربردی دارد؟

AI در حوزه‌های مختلفی مانند پزشکی، تشخیص اشیاء، رتبه‌بندی صفحات وب، تبدیل گفتار به نوشتار، خودروهای خودران، تشخیص چهره و بسیاری از زمینه‌های دیگر کاربرد خود را نشان داده است. به‌ همین دلیل یادگیری آن نه تنها برای دانش‌آموزان و دانشجویان حوزه تکنولوژی بلکه برای تمامی رشته‌ها به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

از این رو اگر می‌خواهید با دیپ لرنینگ (Deep Learning)، ماشین لرنینگ (Machine Learning)، بینایی کامپیوتر (computer vision) و بسیاری مفاهیم مهم دیگر AI آشنا شوید، دوره صفر تا صد هوش مصنوعی گارنت بهترین گزینه است. 

 

اهداف دوره آموزش هوش مصنوعی گارنت چیست؟

با به‌کارگیری هوش ماشینی در زمینه‌های مختلف، دیگر چالش‌های کاهش سرعت و دقت به‌‌دلیل خستگی نیروی انسانی و بسیاری مشکلات دیگر وجود نخواهد داشت.

 در دوره هوش مصنوعی گارنت از پایه‌ مفاهیم AI به‌صورت تئوری و عملی آموزش داده‌ خواهد شد. تا بتوانید برنامه‌های مختلفی را برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف بسازید. 

 

برای مثال، پس از گذراندن این دوره، می‌توانید ماشینی بسازید که در کارخانه‌های تراشکاری، میزان ضخامت تراش چرخ دنده‌ها را کنترل کند یا با استفاده از داده‌‌های موجود بیماران، وجود یا عدم وجود انواع بیماری‌ها  را در افراد پیش‌بینی کند  و بسیاری موارد دیگر!

 همه این کارها اگر توسط نیروی انسانی انجام شود به زمان و انرژی بسیار زیادی نیاز است. درحالی‌که هوش ماشینی با بیشترین دقت و سریع‌ترین زمان می‌تواند مسائل را حل کند. 

دوره آموزش هوش گارنت؛ مسیر موفقیت در هوش مصنوعی

اگر می‌خواهید دستگاه‌هایی بسازید که مانند انسان فکر کنند و رفتارهای نزدیک به انسان‌ها داشته باشند تا بتوانند انجام کارها را سهولت بخشند، آشنایی با هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن، در دوره آموزش AI گارنت بهترین گزینه برای شما است.

 لازم به ذکر است با یادگیری هوش مصنوعی، زمینه‌های شغلی بسیار خوب با حقوق عالی در انتظار متخصصان است و حتی می‌توانید به فکر اشتغال در شرکت‌های بین‌المللی نیز باشید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت