آموزش فریم ورک React

زبان برنامه‌نویسی ری‌اکت (React) را می‌توان یکی از کاربردی‌ترین زبان‌های حال حاضر جامعه برنامه‌نویسی محسوب کرد.

user
ranking سطح :

این زبان برای صفحات وب و اپلیکیشن‌های موبایل بسیار کاربردی بوده و از آن برای ایجاد رابط کاربری استفاده می‌شود. ممکن است کاربرد ری‌اکت برایتان کمی گُنگ باشد؛ اجازه دهید در ادامه با یک مثال آن را به شما توضیح دهیم تا از اهمیت یادگیری این زبان برنامه‌نویسی را بیشتر اطلاع پیدا کنید. برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی React می‌توانید در دوره گارنت شرکت کنید.

 

 



چرا باید React را یاد بگیریم؟

ری‌اکت یک کتابخانه پرکاربرد از جاوا اسکریپت است که امروزه بسیار محبوب شده است. همه‌ی ما روزانه ساعت‌ها زمان خود را صرف لایک و کامنت‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی می‌کنیم. در واقع تمامی واکنش‌هایی که می‌توانیم بر روی صفحات وب یا اپلیکیش‌های موبایل انجام دهیم با زبان‌هایی همچون ری‌اکت قابل انجام شده‌ است.

 اگر می‌خواهید به یک متخصص برنامه‌نویسی خِبره تبدیل شوید یادگیری React یکی از مهم‌ترین گام در ساخت رابط‌های کاربری صفحات وب و برنامه‌های موبایل خواهد بود. این زبان برنامه‌نویسی جزء تخصص‌های یک برنامه‌نویس Back-End محسوب می‌شود. شما می‌توانید با این زبان یک برنامه جاوا اسکریپت نوشته و خروجی اندروید یا ios بگیرید.


چگونه می‌توانیم زبان برنامه‌نویسی ری‌اکت را یاد بگیریم؟

اگر به کسب درآمد بالا و داشتن شغلی با پرستیژ خوب و حوزه‌ی فعال فکر می‌کنید یادگیری زبان برنامه‌نویسی React یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. در دوره‌ی زبان برنامه‌نویسی ری‌اکت ِگارنت، یک متخصص این حوزه قدم‌به‌قدم مسیر یادگیری و انجام پروژه‌های آن را توضیح می‌دهد. 

شما از مبتدی تا پیشرفته ری‌اکت را یاد گرفته و می‌توانید پروژه‌های کاری بگیرید. هر سوالی که درباره React داشته باشید پاسخ آن در دوره گارنت به شما داده می‌شود. استفاده از یک متخصص ری‌اکت که خود توانسته در این زبان موفق شده و مسیر رشد آن را به‌درستی طی کند به شما کمک می‌کند تا چالش‌های پیش روی خود را شناخته و با تصمیم‌های بهتری مسیر یادگیری را طی کنید.
 


آیا می‌توان با React کسب درآمد کرد؟

آموزش زبان برنامه‌نویسی ری‌اکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید برنامه‌های مختلفی ساخته و کسب درآمد بالایی داشته باشید. دلیل محبوبیت این زبان را می‌توان در کاربرد بسیار بالای آن معرفی کرد. این زبان یکی از محبوب‌ترین زبان‌های مرتبط با جاوا اسکریپت است و اگر می‌خواهید یک بک‌اند کار حرفه‌ای شوید؛ گذراندن دوره آموزش زبان برنامه‌نویسی ری‌اکت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای متخصص‌شدن است. 

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت