راه اندازی استارت آپ

دوره‌ی آموزشی استارت آپِ گارنت سعی دارد تا مراحل راه‌اندازی، ریسک‌ها و چالش‌های یک شرکت تازه تاسیس را به‌همراه آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های مورد نیاز به شما بیاموزد.

user
ranking سطح :
استارت آپ (Startup)، به شرکت‌های نوپا و تازه‌کاری گفته می‌شود که در صدد عملی ساختن ایده‌ها و ساخت کسب‌وکار موفق هستند.

ایجاد یک استارتاپ به دانش وسیعی در این زمینه نیاز دارد تا هدف راه‌اندازی آن را به‌صورت شفاف درک کرده و با شناخت خود و چشم‌انداز اهداف رو به جلو، یک تیم منسجم دور هم گرد آورید.

ابتدا باید بدانید استارتاپ چیست و چگونه می‌توان در آن فعالیت کرد؟ سپس باید ایده‌های پیش روی را برای راه‌اندازی یک استارتاپ موفق بررسی کرده و تشخیص دهید چه ایده‌ای ارزش کار کردن دارد. درنهایت باید نحوه راه‌اندازی یک استارت آپ موفق، توسعه تیم، جذب سرمایه‌گذار و جذب‌وبرقراری ارتباط با مشتری را یاد بگیرد.

 

 


 

چگونه می‌توانیم یک استارت آپ موفق راه‌اندازی کنیم؟

برای راه‌اندازی یک شرکت رو به رشد، بهتر است پیشینه‌ی استارتاپ‌های موفق را بررسی کرده و هدف از ایجاد آن‌ها و ارائه خدمات را مشخص کنید. می‌توانید از ارائه محصول یا خدمات کوچک شروع کرده و هدف‌گذاری خود را برای گسترش و جذب سرمایه‌گذار براساس زمان تعیین‌شده و روند رشد مشخص کنید. 

برای مثال استیو جابز موسس شرکت اپل، به‌عنوان یک مدیر استارت آپ موفق، توسعه‌ی محصولات خود را از سیستم‌های بسیار ساده و ارزان قیمت شروع کرد و حالا به غول تکنولوژی‌ها تبدیل شده است.

درک نیازهای مردم و هدف‌گذاری صحیح و توانایی روبه‌رو شدن با مشکلات و چالش‌های پیش رو بسیار مهم است. 

دوره‌ی آموزشی راه‌اندازی استارت آپ موفق گارنت، مراحل راه‌اندازی یک شرکت نوپا را از شروع ایده تا آشنایی با سیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاری و راه‌کارهای تامین سرمایه، بازاریابی و مارکتینگ (شناخت مشتری، شناخت رقبا، تبلیغات و ...)،  مسائل مالی و حقوقی، تیم‌سازی و  دیجیتال مارکتینگ (طراحی سایت، بازاریابی محتوایی و شبکه‌های اجتماعی و ..) را آموزش می‌دهد.

شما گام‌به‌گام با مباحث و تکنیک‌های لازم آشنا شده و توسط یک متخصص، ایده‌های شما به چالش کشیده می‌شود و به‌صورت شفاف نحوه ساخت یک شرکت نوپا را یاد می‌گیرید.

 
ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت