آموزش زبان فرانسوی

زبان فرانسوی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین زبان‌ها در سراسر جهان است که رتبه پنجم را از لحاظ فراگیری گفتاری در جهان دارد. حدود 300 میلیون نفر در سراسر دنیا به این زبان صحبت کرده و علاوه بر فرانسه در بخشی از کشورهای کانادا، بلژیک، سوئیس، موناکو، ایالت متحده و بخشی از آفریقا (ماداگاسکار، مراکش، تونس و سیشل) به‌عنوان زبان رسمی استفاده می‌شود.

user
ranking سطح :


اگر علاقه‌مند به این زبان خاص که عمدتاً الفبای آن از زبان لاتین گرفته شده و یادگیری آن همانند انگلیسی تقریباً ساده است؛ می‌توانید در دوره‌ی آموزش زبان فرانسوی گارنت شرکت کرده و صفر تا صد این زبان را زیر نظر اساتید متخصص یاد بگیرید.
 

چگونه می‌توانیم صفر تا صد زبان فرانسوی را یاد بگیریم؟

کشور فرانسه به‌دلیل جاذبه‌های توریستی گردشگری غنی خود و فضای آکادمیک تحصیلی خوبی که دارد؛ مورد توجه بسیاری افراد در سراسر جهان قرار می‌گیرد. بعد از انگلیسی، زبان فرانسوی، دومین زبان پرطرفدار برای یادگیری است.
 

 اگر می‌خواهید از سطح مبتدی تا پیشرفته این زبان را یاد بگیرید؛ باید در یک دوره جامع شرکت کنید. دوره آموزش زبان فرانسوی گارنت، زیر نظر استاد متخصص زبان فرانسه تدریس می‌شود و می‌توانید با آموزش‌های گارنت با تسلط پیدا کردن به این زبان در بازار کار اشباع نشده‌ی آن مشغول به‌کار شوید.


برخلاف زبان انگلیسی که بازار کار تقاضای بالایی دارد؛ زبان فرانسوی با محبوبیت بالای خود، درخواست‌های کاری برایش هنوز اشباع نشده است. 

با تسلط به زبان فرانسوی علاوه بر اینکه به یک مهارت شخصی بالا پیدا کرده و می‌توانید با سفر به کشورهایی که زبان رسمی آن‌ها فرانسوی است به‌راحتی صحبت کنید؛ می‌توانید یک امتیاز بالا برای گرفتن اقامت داشته باشید.

همچنین امکان اشتغال در شرکت‌های صادرات واردات، دارالترجمه‌های مختلف، موسسه‌های آموزشی، سایت‌های خبری و ... را در ایران خواهید داشت و از نظر شغلی به‌عنوان شغل اصلی یا دوم یک گزینه عالی است.

زبان فرانسوی بسیار نزدیک به زبان انگلیسی است و اگر کمی در انگلیسی تبحر داشته باشید یادگیری این زبان نیز برایتان آسان‌تر می‌شود. 

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت