آمادگی جسمانی

یادگیری مهارت‌های ورزشی از همان ابتدای کودکی برای آمادگی جسمانی و کشف استعدادهای ذاتی بسیار مهم است. مهارت در معنای لغوی به توانایی انجام یک کار با بهترین نتیجه و راندمان کاری گفته می‌شود.

user
ranking سطح :

 

برای مثال زمانی‌که شما در ورزش فوتبال خروجی مناسبی به نمایش می‌گذارید، گفته می‌شود در ورزش فوتبال مهارت دارید. مهارت، انجام مجموعه‌ای از تکنیک‌های مختلف در مکان و زمان مناسب است.

اگر بتوانید در ورزش مورد علاقه خود مجموعه‌ای از مهارت‌های جسمانی، ارتباطی، فکری و جمعی را یاد بگیرید؛ آینده درخشانی در حوزه حرفه‌ای ورزش و سلامت جسمانی خواهید داشت. آکادمی گارنت دوره آموزشی مهارت‌های ورزشی را برای آماده‌سازی شما در زمینه‌های مختلف تدارک دیده است.

 

چگونه می‌توانیم مهارت‌های ورزشی را یاد بگیریم؟

آموزش‌وپرورش از همان دوران ابتدای تحصیل، درصدد آموزش مهارت‌های ورزشی به دانش‌آموزان است. اما، گستره ورزش و مهارت‌های مورد نیاز آن، به‌قدری وسیع است که یادگیری در فضای مدرسه و دانشگاه میسر نمی‌شود. کم‌تحرکی در تمام جوامع به یک بحران تبدیل شده زیرا ورزش‌کردن علاوه بر تاثیر مستقیمی که در سلامت بدنی دارد برای افزایش سلامت روانی نیز بسیار حائز اهمیت است. دوره‌ی آموزش مهارت‌های ورزشی گارنت با هدف بررسی فاکتورهای مهم ورزش در سلامت روان و جسم و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، سعی می‌کند تکنیک‌های مختلف را به‌صورت جامع‌وکامل با بهره‌مندی از اساتید متخصص به شما آموزش دهد.

 

چرا باید مهارت‌های ورزشی را یاد بگیرم؟

مهارت‌های ورزشی به مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی از قبیل، کنترل ذهنی، چابکی،  تحمل، افزایش سطح انرژی، تمرکز،  سرعت‌وقدرت، استقامت، آگاهی ذهنی، قدرت انعطاف‌پذیری، توان بدنی و ... گفته می‌شود. در این دوره تمام نکاتی که به تقویت و رشد تکنیک‌ها در جهت سلامت جسمی‌وروانی کمک می‌کند؛ آموزش داده می‌شود.

ممکن است برایتان جالب باشد، اما باید بدانید بسیاری از پزشکان ورزش را برای بهبود مشکلات روحی تجویز می‌کنند. اگر یاد بگیرید از مهارت‌های ورزشی چگونه بهره‌مند شوید، می‌توانید از آن‌ها در راستای شکوفایی استعدادهای خود نیز استفاده کنید.

پس از این دوره، از طریق آشنایی با مفاهیم ورزش و تاثیر آن در زندگی و همچنین انجام فعالیت‌های حرفه‌ای، بهتر می‌توانید استعدادها و مهارت‌هایتان را بشناسید و برای افزایش موفقیت در آن‌ها تلاش کنید.

دوره مهارت‌های ورزشی گارنت راهنمای خوبی برای علاقه‌مندانی است که به ورزش و سلامت خود اهمیت می‌دهند.

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت