مهارت‌های کارآفرینی

کارآفرینی فراتر از فراهم‌آوری زمینه شغلی برای افراد است و شما مجموعه‌ای از چندین مهارت از جمله تفکر خلاق تجارت، رهبری و ... را باید به نمایش می‌گذارید.

user
ranking سطح :

 

دوره کارآفرینی فرصت مناسبی است تا شما از همان ابتدای کودکی و نوجوانی با روحیه‌ی یک کارآفرین موفق آشنا شده و اگر می‌خواهید در آینده کسب‌وکاری را توسعه دهید، از نزدیک با افراد فعال که مسیر طولانی را طی کرده و تجربه‌های تلخ‌وشیرین بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند آشنا شوید.

کارآفرینی فراتر از فراهم‌آوری زمینه شغلی برای افراد است. دلیل آن را می‌توان خلاقیت و تفکری که پشت آن وجود دارد، معرفی کرد. این موضوع را اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم.

بی‌شک با برنامه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام آشنایی دارد. آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید ایده ساخت آن چگونه به فکر بنیان‌گذار این برنامه آمده است؟ به این موضوع فکر کنید صاحب شرکت اینستاگرام نه‌تنها در سازمان خود مشاغل زیادی برای کارمندان ایجاد کرده است بلکه بستری را برای مردم سراسر دنیا ایجاد کرده تا بتوانند کسب درآمد کرده و حتی سرگرم شوند. (لازم به ذکر است اینستاگرام یک فضای سرگرمی است که با محیط شغلی درهم آویخته شده است.)، این موضوع برای شرکت‌های بزرگ دیگری مانند گوگل و ... نیز صدق می‌کند.

این دوره می‌تواند داشتن تفکر خلاق در باب کارآفرینی را به شما آموزش دهد و شما را با انسان‌های موفق ایرانی و خارجی که توانسته‌اند بستر کسب‌وکار موفقی را فراهم سازند؛ آشنا کند.

زمانی که بتوانید نگرش‌ها، مهارت‌ها و نقطه‌ضعف و قوت‌های این کار را بشناسید؛ بهتر می‌توانید در مسیر رشد آن قرار بگیرید. کارآفرینی در ایران با سایر کشورها می‌تواند متفاوت باشد؛ شما در این دوره با موانع موجود در کشور برای ایجاد یک پروسه‌ی کسب‌وکار آشنا می‌شوید، حمایت و هنجارهای فرهنگی و اجتماعی را بیشتر می‌شناسید.

 دوره مهارت کارآفرینی به شما یاد می‌دهد فرصت‌های موجود در جامعه را شناخته و ارزیابی مناسبی بر اساس نیاز‌های مردم انجام دهید و بتوانید ایده‌ی خود را عملی سازید.
پس از اینکه ایده‌‌ای به وجود بیاید و در مراحل ارزیابی درست تشخیص داده شود؛ زمان برنامه‌ریزی و ایجاد پلن و طرح تجاری به میان می‌آید. در این دوره تمامی مراحل کارآفرینی به‌صورت کاملاً روشن از معنی و مفهوم تا روش پیاده‌سازی ایده، توضیح داده می‌شود.

دوره‌ی مهارت کارآفرینی یک فرصت بزرگ برای افرادی است که تفکر کارآفرینی را از همان ابتدای کودکی فراگرفته و در آینده می‌توانند پله‌های ترقی در این راه را به‌خوبی طی کنند.
گارنت شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید فرصت‌های پیشروی خود را شناخته و با یادگیری مهارت کارآفرینی کسب‌وکار موفقی را در سطح کشوری و حتی جهانی می توانید ایجاد کنید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت