ثبت نام در رویداد جسارت زیستن 5 (اصفهان)

ثبت نام در رویداد جسارت زیستن 5 (اصفهان)

جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید: «نفس کشیدن با زندگی کردن تفاوت دارد». چرا گاهی در زندگی ناامید می‌شویم و احساس می‌کنیم که در یک تکرار بیهوده گیر کردیم.

شاید تنها دلیل آن، کافی نبودن جسارت و شجاعت ما در برابر بحران‌های زندگی است. ما همواره باید توجه کنیم که «چگونه» در سخت‌ترین شرایط، خلاقانه‌ترین تصمیم‌ها را بگیریم.

این‌بار با پنجمین رویداد «جسارت زیستن» در شهر اصفهان، میزبان شما هستیم.

 

در رویداد جسارت زیستن (اصفهان) چه چیزهایی می‌آموزیم؟

 

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مبحثی که در رویداد جسارت زیستن با آن رو به رو خواهیم شد، ایجاد شجاعت و مدیریت در تصمیم‌گیری است. این یعنی ما باید یاد بگیریم که به جای اولویت قرار دادن قضاوت دیگران، با جسارت تمام،  خودمان را در نظر بگیریم و به مسیر زندگی خود ادامه دهیم. 

 

سخنرانان رویداد جسارت زیستن اصفهان چه کسانی هستند؟

 

ما در تلاشیم تا در رویداد جسارت زیستن از اساتیدی کمک بگیریم که روش زندگی‌شان، الگویی برای زندگی شجاعانه است. افراد موفقی که با تکیه از تجربیات و عملکرد آنان، به ایجاد ذهنیت بهتر و برداشتن موانع ذهنی خودمان می‌رسیم. به همین دلیل، اساتید بی‌نظیر زیر در رویداد جسارت زیستن اصفهان، همراه شما خواهند بود:

سروش صحت

سروش صحت؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح سینمای ایران مجری اصلی رویداد جسارت زیستن اصفهان خواهد بود. استاد سروش صحت یکی از اساتید گرانقدر آکادمی گارنت، این بار میزبان مردم عزیز اصفهان در پنجمین دوره رویداد جسارت زیستن است.

اردشیر رستمی

 مجسمه ساز، معمار، طراح لباس، شاعر و بازیگر مطرح ایرانی، اردشیر رستمی، دومین استادی است که در رویداد جسارت زیستن حضور خواهد داشت. با کمک سخنرانی و تجربیات استاد رستمی، فرهیخته گرامی، مهارت بهتر زیستن را می‌آموزیم.

شمس لنگرودی

استاد شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر ادبیات معاصر ایران است. یکی از اساتید گرانقدری که هر بار با حضورشان، رویدادهای جسارت زیستن را پربارتر می‌کنند، استاد شمس لنگرودی هستند. در رویداد جسارت زیستن اصفهان، شمس لنگرودی از دیگر اساتیدی هستند که در کنار ما حضور خواهند داشت.

علی نصیریان

علی نصیریان بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. استاد نصیریان از جمله اساتیدی هستند که در دوره‌های زیادی ما را همراهی کرده‌اند. این بار مفتخریم تا در رویداد جسارت زیستن اصفهان، شاهد حضور ایشان باشیم و از سخنانشان نهایت استفاده را بکنیم.

احسان عبدی‌پور

احسان عبدی‌پور کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما است. قرار است تا در پنجمین دوره رویداد جسارت زیستن در اصفهان، از داستان‌ها و تجربیات ایشان به عنوان یک فیلمنامه‌نویس موفق استفاده کنیم.

 

رویداد جسارت زیستن چگونه برگزار می‌شود؟

رویداد جسارت زیستن5 - اصفهان در دو پلن برگزار می‌شود:

 پلن حضوری و پلن غیرحضوری. همزمان با برگزای رویداد به صورت حضوری، میزبان عزیزانی خواهیم بود که شرایط حضور در رویداد را ندارند. وبینار جسارت زیستن غیرحضوری به صورت آنلاین و در بستر گارنت برگزار می‌شود.

 

چگونه در رویداد جسارت زیستن ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در رویداد جسارت زیستن، تنها کافی است که از طریق لینک ثبت نام اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

 

 

 

برچسب ها: