ثبت نام در ششمین رویداد جسارت زیستن گارنت (رشت)

ثبت نام در ششمین رویداد جسارت زیستن گارنت (رشت)

از عشق سخن می‌گوییم، از جسارت و هر آن چیزی که برای دوام آوردن در این زندگی، به آن نیاز خواهیم داشت... این بار مفتخریم که اعلام کنیم به درخواست مردم عزیز، ششمین دوره جسارت زیستن گارنت در شهر رشت و استان زیبای گیلان برگزار خواهد شد. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام، ادامه مطلب را دنبال کنید.

کسی که هرروز از زندگی بر ترسی غلبه نکرده باشد، از زندگی درس نگرفته است.

«رالف والدو امرسون»

همهٔ ما به طور بالقوه شجاع هستیم. با این حال در مواجهه با چالش‌های زندگی، گاهی این شجاعت را گم می‌کنیم و بر سر دو راهی قرار می‌گیریم. آيا ما به اندازه کافی جسارت داریم تا «تصمیم‌گیری» درست و بالغانه‌ای بر سر دوراهی و تصمیمات زندگی‌مان داشته باشیم؟ برای این کار، شاید تنها به یک «تلنگر» نیاز داریم.

این‌بار با ششمین رویداد «جسارت زیستن گارنت» در شهر رشت، میزبان شما هستیم.

درباره رویداد جسارت زیستن گارنت (رشت) 

رویدادهای جسارت زیستن گارنت از میهمانان موفق در عرصه‌های مختلف، دعوت می‌کند تا از سختی‌ها و چالش‌های زندگی خود صحبت کنند. در هر رویداد، سخنرانان درس‌هایی که از مشکلات زندگی خود گرفتند و نحوهٔ مواجههٔ آن‌ها را توضیح می‌دهند. حضار نیز از این سخنان الهام می‌گیرند تا برای آیندهٔ خود از آن‌ها استفاده کنند.

سخنرانان رویداد جسارت زیستنِ رشت

در هر دوره از رویداد جسارت زیستن گارنت، میهمانان تغییر می‌کنند. در ششمین رویداد جسارت زیستن گارنت، شهر رشت، میهمانان زیر حضور خواهند داشت:

سروش صحت

سروش صحت؛ نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح سینمای ایران، مجری برنامه جسارت زیستن گارنت در هر رویداد است. سروش صحت ضمن همکاری همیشگی با گارنت، این بار میزبان مردم عزیز رشت در ششمین دوره رویداد خواهد بود و به ما کمک می‌کند تا از سخنان میهمانان عزیز جسارت زیستن گارنت، نهایت لذت را ببریم.

علی نصیریان

استاد علی نصیریان بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون است. برای گارنت، هیچ چیز افتخارآمیزتر از این نیست که در چندین دوره، جناب نصیریان، همراه رویداد جسارت زیستن گارنت بوده‌اند و تجربه‌های خودشان را در اختیار حضار قرار داده‌اند. در رویداد جسارت زیستن (۶) رشت، آقای علی نصیریان نیز همراه ما خواهند بود.

شمس لنگرودی

جناب شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر درخشان ادبیات معاصر ایران است. شمس لنگرودی یکی از جمله سخنرانانی است که در هر دوره از رویداد جسارت زیستن گارنت، ما را همراهی می‌کند. در ششمین رویداد رشت نیز با شمس لنگرودی همراه خواهیم بود و از سخنان ایشان، نهایت استفاده را خواهیم کرد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است. یکی دیگر از میهمانان افتخاری گارنت در ششمین دوره رویداد جسارت زیستنِ رشت، سارا بهرامی به عنوان بازیگر موفق در عرصه سینما خواهد بود. قرار است تا از سخنان ایشان برای خلق یک مسیر تجربه‌شده، استفاده کنیم.

احسان عبدی‌پور

احسان عبدی‌پور کارگردان و فیلمنامه‌نویس موفق سینما است. احسان عبدی‌پور در چندین رویداد جسارت زیستن، همراه گارنت بوده و قرار است در ششمین رویداد نیز، یکی از میهمانان ما باشد. احسان عبدی‌پور به عنوان یک فیلمنامه‌نویس جوان و موفق ایرانی، از تجربه‌های خویش در رسیدن به این جایگاه سخن می‌گوید.

داریوش مودبیان

داریوش مودبیان بازیگر سینما و تئاتر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مترجم ایرانی است. طی برگزاری دوره قبلی جسارت زیستن، جناب داریوش مودبیان ما را به چند خط کتاب مهمان کردند و از تجربه‌هایشان در عرصه نویسندگی و مترجمی، سخن گفتند. در ششمین رویداد جسارت زیستن گارنت با همراهی ایشان، دوباره به دنیای علم و دانش وی سفر خواهیم کرد.

نحوه برگزاری ششمین دوره جسارت زیستن گارنت

ششمین دوره از رویداد جسارت زیستن گارنت در رشت به صورت حضوری و در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

ثبت نام در رویداد جسارت زیستن رشت

برای ثبت نام در رویداد جسارت زیستن، تنها کافی است که از طریق لینک ثبت نام اقدام به ثبت درخواست خود کنید. توجه کنید که ثبت نام در رویداد فقط به صورت حضوری امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام در رویداد

برچسب ها: