گزارش برگزاری اولین دوره بین المللی تربیت مربی حرفه ای استعدادیابی و استعدادیاب در ایران

گزارش برگزاری اولین دوره بین المللی تربیت مربی حرفه ای استعدادیابی و استعدادیاب در ایران

شناخت توانمندی ها کمک بزرگی برای موفقیت در همه ی حیطه های زندگی می باشد. فرق انسانهای موفق با دیگر افراد در انتخاب هایشان است!

اولین دوره ی بین المللی تربیت مربی حرفه ای استعدادیابی و استعدادیاب توسط آکادمی بین المللی استعدادیابی و مهارت آموزی گارنت با همکاری باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو در ایران به صورت آنلاین، با موفقیت برگزار شد.

 

این دوره در تاریخ هجدهم لغایت بیست و دوم شهریور سال 1402 در هفت فصل و با حضور هفت استاد برتر بین المللی در شاخه های مختلف علمی، روانشناسی، ورزشی وهنری و.... در بیست ساعت، با بالاترین درصد رضایت مخاطبین به اتمام رسید.

 

اساتید و سرفصل های تدریس شده:

در این دوره سر فصل هایی همچون: ویژگی های رفتاری مرتبط با هر استعداد  و علایق ، مشاغل مناسب هر استعداد و بررسی تست رفتارشناسی DISK و… توسط (دکتر هدیه بابایی)

بررسي استانداردهاي استعداديابي ورزشي و دستيابي به حداكثر عملكرد فردي و حفظ آن، يافتن و كشف استعداد، رشد دادن استعداد و... توسط دکتر (مریم هادی سیجانی از Team Manager AS Roma)

 قدرت تسهیلگری برای مربیان، طراحی تمرین بر مبنای اهداف آموزشی و… توسط (دکتر مژده شریعتمداری)

 استعدادیابی ورزشی ،علمی و هنری و شخصیت شناسی بر اساس ژنتیک، توسط (دکتر حنیفه میرطاووسی)

آموزش مدل پرورش مهارت های نرم برای توسعه استعدادها،  آموزش تکنیک های نرم افزاری استعدادیابی و تشریح استعدایابی به سبک گارنت، توسط( مهندس اباذر صالحی)،

اهمیت کشف استعدادها و استعدادیابی هنری توسط( خانم آزیتا حاجیان)

روش های استعدادیابی ورزشی و تشریح کیس های استعدادیابی واقعی و... توسط( جناب آقای مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال ایران) تدریس شد.

 

اختتامیه:

مراسم اختتامیه با حضور پر شور شرکت کنندگان محترم دوره از سرتا سر ایران و تعدادی از اساتید محترم، در تاریخ ششم مهرماه سال 1402 در کوشک باغ هنر تهران برگزار شد که طی این مراسم ضمن اهدای گواهینامه پایان دوره، قرارداد همکاری فی ما بین آکادمی استعدادیابی گارنت و شرکت کنندگان دوره، طبق برنامه ای که از قبل اعلام شده بود منعقد گردید.

به لطف خداوند و همکاری شرکت کنندگان در این دوره، حالا آکادمی استعدادیابی گارنت در هر شهر نمایندگان رسمی خود را دارد که برای رسالت آموزش برابر و با کیفیت برای همه قدم بر می دارد.

واقعیت این است که تفاوت زیادی در کیفیت زندگی افرادی که مسیر زندگی خود را طبق توانایی ها و استعدادهایشان تعیین کرده اند و افرادی که نسبت به قابلیت های خود آگاه نیستند؛ وجود دارد. از این رو ما سعی کردیم در آکادمی گارنت، یک قدم بزرگ و جدی در زمینه ی استعداد یابی در کشور عزیزمان ایران برداریم به امید ساختن نسلی پر از آگاهی که می داند از زندگی خود چه می خواهد و رضایت شغلی همراه با موفقیت دارد.

لازم به ذکر است ثبت نام دومین دوره ی بین المللی تربیت مربی حرفه ای استعدادیابی و استعدادیاب در ایران از دهم مهر ماه 1402 آغاز شده است.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از لینک زیر اقدام نمایند.

 

https://eseminar.tv/wb120530

برچسب ها: