ثبت نام در دوره‌ی جامع «دیجیتال مارکتینگ» پلتفرم گارنت | آنلاین

ثبت نام در دوره‌ی جامع «دیجیتال مارکتینگ» پلتفرم گارنت | آنلاین

گارنت در اولین بوت کمپ مارکتینگ خود به نام «ماجرای مارکت»، همراه متخصصانی از داخل و خارج ایران، مسیر اصولی و مباحث مختلف دنیای مارکتینگ و بازاریابی را در سه روز متوالی طی کرد. این بار در ادامه‌ی این مسیر پیچیده و متغیر، به صورت آنلاین همراه شما هستیم تا وارد یکی از تخصصی‌ و مهم‌ترین حوزه‌های مارکتینگ شویم: «دیجیتال مارکتینگ». برای دریافت اطلاعات بیشتر از دوره جامع «دیجیتال مارکتینگ»، ادامهٔ این مطلب را دنبال کنید.

درباره‌ی دوره‌ی جامع «دیجیتال مارکتینگ» پلتفرم گارنت

دیجیتال مارکتینگ یکی از تخصصی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های دنیای مارکتینگ است. در دنیایی که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حرف اول را می‌زنند، چرا از این فرصت برای افزایش فروش کسب‌وکار خود یا وارد شدن به یک حیطه‌ی پردرآمد استفاده نکنیم؟ اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید و به دنبال پیشرفت بزرگ، تصمیم‌گیری‌های داده‌محور و شناخت عمیق‌تر از استراتژی بازار هستید، دوره‌ی جامع دیجیتال مارکتینگ پلتفرم گارنت، یک تصمیم حرفه‌ای خواهد بود.

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ یک بوت‌کمپ آنلاین و تخصصی است که به تحلیل رفتار بازار، استراتژی رشد و برند، کمپین‌سازی، مارکتینگ دیتا محور، هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و SEO (+ابزارهای آن) می‌پردازد. این دوره به‌صورت کاملا آنلاین و تعاملی برگزار می‌شود و مناسب کسانی است که تجربه‌ی اولیه دارند و حالا می‌خواهند به صورت حرفه‌ای‌تر و عمیق‌تر به یکی از شاخه‌های تخصصی مارکتینگ نگاه کنند.

اساتید + مباحث تخصصی دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

هاتف تالویی: مدیرعامل و موسس آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

  • مبحث: تبلیغات (Google Ads)

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و بسترهای آن از مهم‌ترین مباحث به شمار می‌روند. شناخت دنیای تبلیغات و آشنا شدن با تکنیک‌های اصولی آن برای جذب، به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند تا این ابزار را بشناسند و به خوبی برای فروش از آن بهره‌ بگیرند.

هاتف تالویی بوت کمپ مارکتینگ

محمدجواد مه‌آبادی: مدیر کمپین اُکالا

  • مبحث: کمپین‌ها (Digital marketing Campaigns)

کمپین چیست؟ چطور برای هر نیاز کسب‌وکار کمپینی خاص تعریف کنیم و آن را پیش ببریم؟ چطور هر کمپین را به خوبی مدیریت کنیم تا ما را به اهداف خاصمان برساند؟ پاسخ به این سوالات کمک می‌کند تا با یکی از زیرساخت‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ، به خوبی آشنا شویم.

رضا چمنی: مشاور و استراتژیست مارکتینگ

  • مبحث: استراتژی دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing Strategies)

پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ بدون داشتن یک استراتژی دقیق و کاربردی تقریبا ناممکن است. تکنیک‌های تدوین استراتژی و بهره‌گیری از اصول آن،‌ جزو کارهایی هستند که به خوبی اهداف مارکتینگ ما را پیش می‌برند.

رضا چمنی-بوت کمپ تخصصی دیجیتال مارکتینگ

آیدین داریان: موسس «باشگاه محتوا» 

  • مبحث: هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ (AI marketing)

در دنیایی که هوش مصنوعی در همه چیز نفوذ کرده است، آیا می‌توان از این ابزار برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتنیگ استفاده کرد؟‌ البته که پاسخ به این سوال «بله»‌ است، اما تکنیک‌های آن را در بوت کمپ یاد خواهیم گرفت.

مونا دژبان: مدیر سابق تولید محتوا در دیجی‌کالا

  • مبحث: تولید محتوا (Content marketing)

«کانتنت مارکتینگ» یا بازاریابی محتوا، یکی از ستون‌های اصلی دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. جملهٔ معروف «محتوا پادشاه» است به خوبی به ما نشان می‌دهد که تولید محتوا، تکنیک‌های اثرگذار و استرتژی‌های محتوایی تا چه اندازه در دیجیتال مارکتینگ حیاتی و مهم هستند.

مصطفی میرزایی: مشاور سئو و متخصص بهینه‌سازی سایت

  • مبحث: سئو، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر (SEO, Google Analytics, Google Tag Manager)

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو از همان ابتدا، دستیار همیشگی دیجیتال مارکترها برای پیشبرد اهدافشان بوده است. دانستن تکنیک‌های سئو و تحلیل با ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر، یک راه مقرون به صرفه و کم‌هزینه برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ است.

مهسا سعادتی: مدیر دیجیتال شرکت بین‌المللی فارمکس

  • مبحث: شبکه‌های اجتماعی (Social Media)

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی،‌ مهم‌ترین بسترهای دیجیتال مارکتینگ هستند. محتواهای ساده با فراگیر شدن در این شبکه‌ها، خیلی زود به ابزاری تبدیل می‌شوند که یک دیجیتال مارکتر را به اهدافش می‌رساند.

روژین بلوچیان (استراتژیست برند و مدیر شبکه‌های اجتماعی) + امیرپارسا نشاط ( متخصص تولیدمحتوا و اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی)

  • مبحث: استراتژی برند (Brand Strategy) / اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer marketing)

خلق یک برند در مارکتینگ طوری تعریف می‌شود که باید شخصیت، رنگ و نام آن برند تا ابد در ذهن مخاطب بماند. به ثمر رساندن چنین هدف بزرگی، به یک استراتژی دقیق و منظم نیاز دارد تا مسیر توسعه‌ را به خوبی طی کند. اینفلوئنسرها نیز عنصر مهمی در این مسیر به شمار می‌روند. مردم زیادی در شبکه‌های اجتماعی تحت تاثیر رفتارها و توصیه‌های اینفلوئنسرها هستند؛ پس برای اینکه یک برند بتواند جایگاه خوبی در میان آدم‌ها پیدا کند،‌ لازم است تا مسیر اینفلوئنسر مارکتینگ را به درستی طی کند.

مخاطبان دوره

  • دیجیتال مارکترهایی که تجربه ابتدایی دارند و حالا به دنبال درک عمیق‌تری از استراتژی بازار هستند
  • صاحبان کسب‌وکارهای نو
  • علاقه‌مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • تیم‌های محتوا، سوشال مدیا و مارکتینگ که می‌خواهند حرفه‌ای‌تر تصمیم‌ بگیرند
  • متخصصین در حال رشد

مزایای شرکت در دوره

  • یادگیری کاربردی با تعامل و پرسش‌وپاسخ
  • پوشش تمام مباحث کاربردی و مهم دیجیتال مارکتینگ
  • تحلیل پروژه‌های واقعی و سناریوهای بازار
  • فرصت شبکه‌سازی با متخصصان حوزه مارکتینگ
  •  دریافت گواهینامه‌ی بین‌المللی و معتبر پایان‌دوره

دریافت گواهینامه‌ی بین‌المللی و معتبر یونسکو

مخاطبان این دوره در پایان، گواهینامه‌ی بین‌المللی و معتبر پایان دوره را از پلتفرم گارنت دریافت خواهند کرد. 

جزئیات برگزاری دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

نام مدرس جلسات ساعت برگزاری روز و تاریخ کلاس‌ها
رضا چمنی ۳ ۱۹ الی ۲۲

شنبه ۴ مرداد

یکشنبه ۵ مرداد

دوشنبه ۶ مرداد

محمدجواد مه‌آبادی

۲ ۱۹ الی ۲۲

سه‌شنبه ۷ مرداد

چهارشنبه ۸ مرداد

مونا دژبان ۲ ۱۸ الی ۱۰ شب

شنبه ۱۱ مرداد

یکشنبه ۱۲ مرداد

هاتف تالویی ۵ ۱۹ الی ۲۲

دوشنبه ۱۳ مرداد

سه‌شنبه ۱۴ مرداد

چهارشنبه ۱۵ مرداد

شنبه ۱۸ مرداد

یکشنبه ۱۹ مرداد

مهسا سعادتی ۲ ۱۹ الی ۲۲

دوشنبه ۲۰ مرداد

سه‌شنبه ۲۱ مرداد

مصطفی میرزایی-مبحث سئو ۳ ۱۹ الی ۲۲

چهارشنبه ۲۲ مرداد

شنبه ۲۵ مرداد

یکشنبه ۲۶ مرداد

مصطفی میرزایی-مبحث ابزارها ۳ ۱۹ الی ۲۲

دوشنبه ۲۷ مرداد

سه‌شنبه ۲۸ مرداد

چهارشنبه ۲۹ مرداد

آیدین داریان ۲ ۱۹ الی ۲۲

شنبه ۱ شهریور

دوشنبه ۳ شهریور

روژین بلوچیان / امیرپارسا نشاط ۲ ۱۹ الی ۲۰:۳۰

سه‌شنبه ۴ شهریور

چهارشنبه ۵ شهریور

جزئيات ثبت نام در دوره

برای ثبت نام در بوت کمپ پیشرفته «ماجرای مارکت»، پس از مطالعهٔ اطلاعات زیر، روی دکمهٔ ثبت نام کلیک کنید.

تاریخ شروع شنبه، ۴ مرداد
نوع برگزاری آنلاین
هزینه ثبت نام ۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان

سوالات متداول

آیا این دوره برای افراد مبتدی هم مناسب است؟

اگر با مفاهیم ابتدایی مارکتینگ آشنا هستید، این بوت‌کمپ قدم بعدی و حرفه‌ای برای شماست.

هزینه شرکت در این دوره چقدر است؟

هزینه شرکت در این بوت کمپ ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

آیا این دوره شامل مدرک می‌شود؟

متقاضیان این دوره در پایان، گواهینامه‌ی بین‌المللی و معتبر یونسکو را دریافت می‌کنند.

آیا این دوره فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود؟

بله، این دوره فقط به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

آیا امکان دسترسی به ویدیوها بعد از هر جلسه وجود دارد؟

بله. تمام جلسات ضبط شده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

برچسب ها: