وبینار رزومه نویسی

وبینار رزومه نویسی

آکادمی استعدادیابی و مهارت آموزی گارنت دوره ی رزومه نویسی حرفه ای با عنوان (رزومه رد نشدنی)با هدف بالا بردن سطح کیفی و نوشتار اصولی رزومه را، به صورت آنلاین برگزار می کند.

حتما برایتان پیش آمده که برای ورود به شغل و حرفه دلخواهتان دنبال محل مناسب بگردید،  و اولین قدمی که برای ورود به بازار شغلی با آن مواجهه هستید ارسال رزومه یا معرفی نامه است.

رزومه در اصل سندی ست که تمام ماهیت، علایق، سوابق شغلی و تحصیلی و همینطور مهارت هایتان را در خود جای داده است و کلید ورود شما به بازار کار مورد نظرتان و معرف شما به کارفرماست.

اهمیت رزومه زمانی مشخص می شود که شما خود را برای شغل مورد نظر کاملا آماده  و مشتاق می بینید اما در کمال ناباوری مردود می شوید و این شاید تاثیر بدی در شما به جا بگذارد.

اما به جای سرخوردگی باید به دنبال علت بگردید و یقین بدانید اطلاعات وارد شده در رزومه ی ارسالی برای کارفرما قابل قبول و یا کافی نبوده است.

رزومه نویسی یکی از اساسی ترین آموزش هایی ست که هر کدام از ما باید قبل از ورود به بازار کار بلد باشیم.

متاسفانه به آموزش اصولی رزومه نویسی کمتر پرداخته شده .در صورتیکه خیلی از افراد با دانستن بعضی نکات می توانستند خیلی راحت و سریع وارد بازار کار مورد نظر خود شوند.

سر فصل ها:

فصل اول: مقدمات حیاتی

فصل دوم:اطلاعات شخصی

فصل سوم: معرفی اجمالی

فصل چهارم:سوابق تحصیلی

فصل پنجم: سوابق تجربی

فصل ششم: سایر موارد

فصل هفتم: اصول ارسال رزومه

مدرس دوره: روزبه کران زاده کارشناس ارشد مهندسی صنایع

سوابق: عضو انجمن مدیریت پروژه ایران، عضو خانه مهندسان صنایع تهران، آموزش حرفه ای برنامه ریزی و کنترل پروژه، مدیر واحد برنامه ریزی و کنترل پروژه، تدریس چندین دوره رزومه نویسی و..

زمان برگزاری: 6 و 7 دی ماه 1402 از ساعت 18 الی20  در دو جلسه

شهریه دوره: مبلغ 230هزار تومان

شماره تماس :26159064-021

برچسب ها: