آموزش بلاکچین و متاورس

متاورس (Metaverse) یک محیط شبیه‌سازی شده است که می‌توانید از طریق بازی‌های ویدیویی، گوشی هوشمند، عینک‌های واقعیت مجازی و کامپیوتر به آن وارد شوید.

user
ranking سطح :


امکان خرید و فروش زمین و هرگونه فعالیت دیگر به لطف دنیای شبیه‌سازی شده‌ی مجازی در این محیط قابل انجام است.

همانطور که در زمان پیدایش اینترنت هیچکس فکر نمی‌کرد این دنیای غول پیکر اینگونه زندگی انسان‌ها، از سرگرمی گرفته تا کسب‌وکار و ... را تحت تاثیر قرار دهد. متاورس نیز یک فضای جدید است که به‌نظر می‌رسد قرار است تحول بزرگی در زندگی مردم ایجاد کند. 

 


گارنت برای کشف، پرورش و هدایت استعداد شما پیشنهاد می‌کند که ابتدا در آزمون استعدادیابی گارنت شرکت کنید و دوره‌های  گارنت را تماشا کنید.




چگونه وارد متاورس شویم؟ تحول دنیای آینده

تصور کنید وارد دنیایی شوید و یک شخصیت، محیط و قیافه‌ی جدید داشته باشید و در آن بتوانید کارهایی انجام دهید که در دنیای واقعی قابل انجام نیست. شما با ورود به این دنیای شبیه‌سازی شده مانند بازی‌های ویدیویی یک شخصیت و قیافه جدید برای خود طراحی می‌کنید. توجه داشته باشید این محیط مانند یک رویای قابل لمس است؛ با این تفاوت که در آن مانند دنیای واقعی، قوانین و چارچوب مشخصی وجود دارد و باید در محدوده‌ی این قوانین رفتار کنید.
 

به این ترتیب شما می‌توانید از اقتصاد، موسسات‌وسازمان‌ها و زندگی معمولی این دنیای شبیه‌سازی شده بهره‌مند شوید. شما می‌توانید خانه، ماشین، لباس و ... بخرید یا در شرکت‌ها و بازارهای مالی آن سرمایه‌گذای کنید و یک زندگی عادی اما به‌صورت مجازی  در متاورس داشته باشید. 
 

کافیست وارد این دنیا شده و نحوه‌ فعالیت در آن را یاد بگیرید؛ از این رو می‌توانید با شرکت در دوره‌ی متاورس گارنت هرآنچه به سرمایه‌گذاری یا زندگی در این دنیای مجازی مربوط می‌شود را یاد بگیرید. 


ورودبه متاورس چه مزایایی دارد؟ دنیای رویاهای دست‌یافتنی

دور از انتظار نیست که این دنیای مجازی در سال‌های آینده بخشی از زندگی انسان‌ها مانند برنامه‌های محبوب مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و ... شود. اما، علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی این محیط فرصت بزرگی را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد فراهم می‌کند. این پروژه بزرگ آینده تعامل و ارتباط‌های اینترنتی مردم خواهد بود و مسیر همواری را برای کسب‌وکارها، رویدادها، سمینار‌ها، فعالیت‌های هنری و فضا‌های اقتصادی به‌وجود می‌آورد. 

شما در این دنیا می‌توانید از NFT برای اثبات مالکیت دارایی‌های خود استفاده کرده و هرگونه خرید‌وفروش را در آن تجربه کنید.
 

اگر می‌خواهید با این دنیای هیجان‌انگیز و جذاب بیشتر آشنا شوید و فوت‌وفن کسب درآمد از آن را یاد بگیرید می‌توانید در دوره متاورس گارنت ثبت‌نام کنید. این دوره برای افرادی که هیچ‌گونه آشنایی با متاورس ندارند و می‌خواهند به‌صورت پایه، از مبتدی تا پیشرفته با فضای این دنیای مجازی آشنا شوند؛ مناسب است.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت