آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در یک کلام واحد به بازاریابی از طریق ابزارهای دیجیتال گفته می‌شود. بازاریابی دیجیتال روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید محصولات و خدمات مورد نظر خود را در بستر اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی تبلیغ و ترویج دهید.

user
ranking سطح :

در نگاه اول دیجیتال مارکتینگ ساده به‌نظر می‎رسد؛ زیرا شما می‌خواهید در اینترنت با ابزارهایی که در دست دارید کسب‌وکارتان را تبلیغ کنید. اما همه‌چیز به‌همان سادگی که می‌بینید نیست.

دیجیتال مارکتینگ یک بُعدی نیست که با یک‌بار تبلیغ‌کردن کاربران زیادی جذب خدمات و محصولات شما شوند. این کار یک پروسه‌ی طولانی مدت و اثربخش است که تاثیر آن به موفقیت کسب‌وکار شما کمک به‌سزایی می‌کند.

اگر می‌خواهید بدانید بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را انجام داد و به یک دیجیتال مارکتر موفق تبدیل شوید؛ می‌توانید در دوره‌ی آموزش دیجیتال مارکتینگ گارنت شرکت کنید.
 


گارنت برای کشف، پرورش و هدایت استعداد شما پیشنهاد می‌کند که ابتدا در آزمون استعدادیابی گارنت شرکت کنید و دوره‌های گارنت را تماشا کنید.



چگونه می‌توانیم از دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟

 در بازاریابی سنتی با استفاده از تبلیغات چاپی، ارتباط فیزیکی و تماس با مشتریان جذب مخاطب صورت می‌گیرد.

 اما در دنیایی که مردم روزانه ساعت‌ها زمان صرف گشت‌وگذار در اینترنت می‌کنند عدم استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در محیط آنلاین، عقب افتادن از رقبا و حتی شکست کسب‌وکارها را به‌همراه خواهد داشت.

روش‌های دیجیتال مارکتینگ، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های اینترنتی و .. را در بر می‌گیرد. از جمله کانال‌های ارتباطی یک دیجیتال مارکتر با مخاطبان می‌توان به بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی، افیلیت مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و ... اشاره کرد که همه‌ی این موارد در دوره‌ی گارنت معرفی و مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ گارنت هر آنچه به بازاریابی آنلاین مربوط می‌شود را جامع و کامل از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

برای یادگیری آموزش دیجیتال مارکتینگ در دوره گارنت ثبت‌نام کنید و با دنیای گسترده بازاریابی آنلاین آشنا شوید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت