آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی را می‌توان یک زبان بین‌المللی دانست که میلیون‌ها و حتی میلیاردها انسان بر روی کره زمین از آن برای ارتباط با یک‌دیگر استفاده می‌کنند. این زبان به‌صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی و حتی در ملاقات‌های حضوری به زبان مشترک مردم سراسر دنیا تبدیل شده و اهمیت یادگیری آن را بیش از هر زبان دیگری پررنگ‌تر می‌کند.

user
ranking سطح :


ممکن است در گذشته تنها افرادی که به‌دنبال سفر یا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان بودند؛ خواستار یادگیری این زبان می‌شدند؛ اما امروزه ارتباط‌های کاری، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی مردم، به این زبان وابسته شده است. همین امر دلیل بزرگی را برای گسترش ارتباطات و برقراری ارتباط میان مردم با آن ایجاد می‌کند.
 


گارنت برای کشف، پرورش و هدایت استعداد شما پیشنهاد می‌کند که ابتدا در آزمون استعدادیابی گارنت شرکت کنید و دوره‌های گارنت را تماشا کنید.



صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی

بسیاری افراد و مراجع اهمیت یادگیری زبان انگلیسی را به‌قدری پررنگ می‌دانند که بلد نبودن آن را یکی از ارکان مهم بی‌سوادی به‌شمار می‌آورند.

اگر شما هم مانند هزاران فرد دیگر از منابع بی‌شمار آموزش زبان انگلیسی خسته شده و نمی‌دانید چه مرجع، چه کتاب یا دوره‌ای را برای یادگیری این زبان مهم و کاربردی انتخاب کنید.

 پیشنهاد می‌کنیم مدتی از زمان ارزشمندتان را برای گذراندن دوره آموزش زبان انگلیسی گارنت اختصاص دهید و از مزایای آموزش متخصص زبان انگلیسی و یادگیری قواعد و اصول زبان و نحوه به‌خاطر سپردن گرامر و کلمات گرفته تا رایتینگ و لیسنینگ بهره‌مند شوید.

روش اصولی یادگیری زبان انگلیسی

مهم‌ترین نکته‌ای که برای شرکت در این دوره باید مد نظر قرار دهید، این است که برای به‌خاطر سپردن و یادگیری اصولی و کامل انگلیسی به تلاش، زمان و تمرین نیاز دارید. این‌چنین نیست که تصور کنید با شرکت در این دوره تمام زبان انگلیسی به شما تزریق شده و پس از آن می‌توانید مانند یک زبان مادری آن را صحبت کنید. این تصور اشتباهی است که با تبلیغات غلط مانند یادگیری انگلیسی در خواب، یادگیری انگلیسی با اپلیکیشن و ... در ذهن‌ها نقش می‌بندد. 

 


دوره زبان انگلیسی گارنت، نحوه مطالعه درست، منابع و مراجع جامع و حتی آمادگی برای تمرین و تکرار برای آزمون‌های تافل، آیلتس و .. را قدم‌به‌قدم به شما آموزش خواهند داد و ادامه راه که بتوانید با تلاش خود موفق شوید به شما و تمرین‌هایتان بستگی دارد.



در این دوره سطح‌به‌سطح از مبتدی تا پیشرفته آموزش‌ها ارائه می‌شود و با تلاش و تمرین و استفاده از دوره آموزش زبان انگلیسی گارنت می‌توانید این زبان بین‌المللی را یاد گرفته و به‌طور کامل به آن مسلط شوید.


 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت