آموزش زبان برنامه نویسی JavaScript

اگر امروزه اسم زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت (JavaScript) زیاد به گوشتان می‌خورد و علاقه‌مند به یادگیری این زبان شی‌گرا (Object-based) و پویا هستید؛ دوره‌ تخصصیِ جاوا اسکریپت گارنت می‌تواند راهنمای خوبی برای شروع کار با این زبان محبوب و کاربردی باشد. این زبان دارای قابلیت برنامه‌نویسی سمت کاربر و سمت سرور بوده و برای ایجاد تعامل با صفحات وب‌سایت‌ها بسیار کاربردی است.

user
ranking سطح :


 وظیفه این زبان کنترل عملکرد صفحات اینترنتی بوده و در برنامه‌های اینترنتی مبتنی بر وب و مرورگرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید جاوا اسکریپت را از مبتدی تا پیشرفته یاد گرفته و آینده شغلی مناسبی داشته باشید شرکت در دوره JavaScript گارنت بهترین انتخاب است.

 

 



چگونه می‌توانیم زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت را یاد بگیریم؟

برای یادگیری JavaScript ابتدا باید بدانید جاوا اسکریپت چیست و چگونه عمل می‌کند؟ این زبان مبتنی بر شی‌گرایی، یک زبان برنامه‌نویسی پویا (تعاملی است)، بنابراین این زبان صفحات وب را از حالت استاتیک به حالت پویا تبدیل کرده و باعث می‌شود صفحات وب از خود نسبت به عمل کاربر رفتاری نشان دهند و فقط نمایش‌دهنده مطالب نباشند. 
 

این موضوع در طراحی و ساخت صفحات وب از اهمیت بسزایی برخوردار است و همین امر موجب محبوبیت جاوا اسکریپت شده است. گفتنی این است این زبان کاربردهای دیگری مانند تولید برنامه‌های موبایل و ... دارد که همگی این مزایا را می‌توانید در دوره گارنت یاد بگیرید.


آیا یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت کاربردی است؟

از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت به‌عنوان کاربردی‌ترین سلاح سازندگی یاد شده است این شعار نشان از کاربرد بسیار بالای این زبان در جامعه امروزی دارد. شما می‌توانید علاوه بر تعاملی کردن صفحات وب‌سایت خود از این زبان برای ساخت‌وتوسعه اپلیکیشن های اندروید، IOS، سمت سرور و .. استفاده کنید. 
 

در این دوره یک متخصص JavaScript تجربیات خود را با شما به میان گذاشته و راه رسیدن به موفقیت در این حوزه را به شکل عینی به شما نشان می‌دهد. شما قدم‌به‌قدم از مبتدی تا پیشرفته با جاوا اسکریپت، نحوه کار با کدهای این زبان و هرآنچه باید درباره این زبان برنامه‌نویسی بدانید آشنا خواهید شد. برای یادگیری جامع و کامل JavaScript می‌توانید در دوره تخصصی گارنت ثبت‌نام کنید.

 

 

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت