دوره آموزشی Business plan

برای طراحی طرح کسب‌وکار (Business Plan) روش‌های مختلفی وجود دارد. تدوین این طرح برای نمایش نقشه‌ی هدف و جذب سرمایه از راه‌های مختلف، بسیار کاربردی است. از بیزینس پلن می‌توان به‌عنوان یک سند حقیقی برای کسبِ یک دید کلی درباره پروژه و ارتباط آن با بازار هدف استفاده کرد. با استفاده از طرح کسب‌وکار خود، می‌توانید میزان موفقیت و توانمندی آن و اعضای تیم را تشخیص دهید.

user
ranking سطح :

در واقع بیزینس پلن یک نقشه‌ برای تعیین اینکه آیا ایده‌ی کسب‌وکار شما قابلیت اجرایی دارد یا خیر و اگر قابلیت اجرایی را داشته باشد؛ باید با استفاده از طرح کلی خود تعیین کنید؛ تیم موردنظرتان از توانمندی‌های لازم برای اجرای آن برخوردار هستند یا خیر. 
 

همچنین بیزینس پلن یک شاخص كليدي عملكرد برای سنجش عملکرد سیستمی است. اگر می‌خواهید نحوه طراحی بیزینس پلن کسب‌وکارتان را یاد بگیرید؛ دوره‌ی آموزشی Business Plan گارنت، گزینه خوبی برای تحقق اهدافتان می‌باشد.
 

 


 

چگونه می‌توانیم Business Plan کسب‌وکار خود را طراحی کنیم؟

همان‌طور که وقتی دل به جاده می‌زنید و می‌خواهید به مقصد مورد نظرتان برسید؛ مسیر پیش‌رو و تمام مواردی که ممکن است در جاده به آن برخورد کنید را در ذهن خود تجسم می‌کنید. برای راه‌اندازی یک استارت آپ موفق نیز باید همه جوانب را مد نظر قرار دهید؛ با این تفاوت که همه‌چیز را به‌صورت کتبی مکتوب کرده و هر بخش از کار را سرجایش قرار دهید.

برای اینکه بتوانید یک بیزینس پلن خوب طراحی کنید ابتدا باید بدانید این طرح چیست و چرا باید آن را طراحی کنید؟ سپس نحوه ایجاد آن و ابزارهای مهم را در آن مشخص کنید.


شما با این نقشه‌ی کلی می‌توانید روش اجرای ایده تا رسیدن به موفقیت را جزء به جزء درک کرده و از آن برای تعیین میزان موفقیت و عملی‌سازی پروژه استفاده کنید. همچنین بیزینس پلن یک طرح کامل برای ارائه به سرمایه‌گذاران است تا با بررسی ایده کلی شما تصمیم بگیرند به پروژه‌تان سرمایه تزریق کنند. بنابراین هر اندازه بیزینس پلن حرفه‌ای طراحی کنید؛ شانس اجرایی شدن پروژه و جذب تیم و سرمایه‌گذار بیشتر می‌شود.


برای یادگیری نحوه تدوین Business Plan می‌توانید در دوره جامع و کامل گارنت شرکت کنید.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت