آموزش‌های معنوی

همیشه فکر می‌کنیم معنویت یعنی ارتباط خوب با خدا، اما آیا تا به حال کسی به شما گفته که ارتباط خوب با خود، دیگران و طبیعت نیز به‌نوعی معنویت شما را نشان می‌دهد.

user
ranking سطح :

با کمی جستجو متوجه می‌شویم، معنویت نقش مؤثری در ارتباطات انسان‌ها با خدا، خود و دیگران دارد. در واقع به شوق و علاقه ذاتی انسان‌ها برای ارتباط با خدا «یگانه آفریننده هستی» معنویت گفته می‌شود. این ارتباط معنوی می‌تواند با خود یا طبیعت و دیگران نیز باشد.

ارتباط معنوی دو بُعد افقی و عمودی دارد. بُعد عمودی ارتباط یک شخص با خالق هستی را نشان می‌دهد، در بُعد افقی نیز ارتباط انسان‌ها با یکدیگر و طبیعت نِمود پیدا می‌کند. معنویت یکی از راهکارهای داشتن زندگی خوب و حال خوش است.

 

همیشه در اطرافمان افراد معنوی را دیده‌ایم که به زندگی خوش‌بین هستند و هر مشکلی را با گفتن «توکل به خدا» برای خود ساده در نظر می‌گیرند. به‌عبارتی دیگر کسانی که به درکی از معنویت رسیده‌اند زندگی را برای خود سخت نمی‌کنند و خوش‌بینانه به زندگی می‌نگرند.

 

انسان‌های معنوی، امید زیادی برای رسیدن به اهداف و آرزوهایشان دارند. همه ما می‌دانیم امید چقدر در تحقق خواسته‌ها تاثیرگذار است. اما چگونه می‌توانیم انسان امیدواری باشیم، درحالی‌که زندگی برایمان بغرنج شده باشد؟

 

در این راه اهدافتان را فراموش نکنید و به موفقیت فکر کنید. این را بدانید که تنها داشتن هدف و ایده ذهنی کافی نیست و باید راهی برای عملی‌کردن آنها بیابید. 

 

تفکر خود را ثابت و روبه‌رشد نگه دارید و به زندگی به‌گونه درست‌تری نگاه کنید. برای مثال اگر در یک درس موفق نشده‌اید مایوس نشوید و نگویید من برای همیشه بی‌مصرف و به‌دردنخور خواهم بود.

بلکه با خود مهربان‌تر باشید و مهارت مهرورزی به خود و دیگران را یاد بگیرید. برای زندگی بهتر باید توانایی برقراری ارتباط با خود را داشته باشید. در این صورت است که می‌توانید با دیگران نیز روابط درستی ایجاد کنید. 

 

مهرورزی یک مهارت بسیار مهم است که می‌توان آن را در خود تقویت کرد.

 

 چگونه  با خود مهربان باشیم؟

دوره آموزش معنوی گارنت سعی می‌کند مفهوم ارتباط با خدا، خود و دیگران را با بهره‌مندی از اساتید متخصص توضیح دهد و کمک‌رسان شما برای رسیدن به شخصیت معنوی باشد. 

 

مهارت مهرورزی و سازگاری با زندگی، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه شود. معنویت تنها به ارتباط خوب با خالق هستی ختم نمی‌شود و باید بتوانید با خود و دیگران نیز مهربان و سازگار باشید.

دوره آموزش معنویت گارنت به شما راه رسیدن به شخصیت مهربان و سازگار را نشان می‌دهد و یاد می‌گیرید خود را دوست داشته باشید و انسان مهربان‌تری شوید.

 

چرا باید در دوره معنویت گارنت شرکت کنیم؟ آیا ما به قدر کافی مهربان و سازگار با زندگی نیستیم؟

سازگاری و مهربانی، در ارتباط با خود و دیگران برای هرکس معنا و مفهوم متفاوتی دارد. همانطور که اکثر افراد فکر می‌کنند معنویت فقط ارتباط خوب با خدا و نماز خواندن و روزه گرفتن است. 

شناخت دقیق مفهوم معنویت، یادگیری مهارت‌های معنوی و تلاش برای تقویت آنها برای داشتن زندگی بهتر نیز برای همه انسان‌ها یک نیاز ضروری است.

دقت داشته باشید معنویت یکی از تاثیرگذارترین موارد موثر در رفتارهای روحی و جسمی‌تان است. شما باید با روحیات و خلق‌وخوی معنوی خود بیشتر آشنا شده و در مسیر شکوفایی آن قدم مثبتی بردارید. 

 

در این دوره برای اصلاح اندیشه، سازگاری با زندگی، یادگیری ارتباط موثر و هرآنچه که نزدیک‌شدن به فطرت الهی به بهبود زندگی شخصی کمک می‌کند؛ آموزش داده می‌شود. اگر می‌خواهید با معنویت بیشتر آشنا شوید؛ دوره‌های آموش معنویت گارنت بهترین فرصت برای شناخت و حرکت به‌سوی خدای تبارک و تعالی و بهتر کردن خلق‌وخوی روحی و ارتباط با خود و دیگران است.

ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت