دوره آینده پژوهی

دوره آینده‌ پژوهی به شما نشان می‌دهد چه تصوراتی از آینده داشته باشید و برای تحقق آن چه باورها و راه‌حل‌هایی را پیشنهاد دهید.

user
ranking سطح :

همه افراد از همان ابتدای کودکی و نوجوانی باید با نقشه راه و ساخت آینده‌ای امکان‌پذیر آشنا شوند. این کار کمک می‌کند تا از طریق آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعیت‌های زندگی، آینده و موارد پیش روی آن‌ها، بتوانند تصمیمات و افکار خود را برای موازی سازی واقعیت امروز با فردا تطبیق دهند.
 

 



کودکان و نوجوانان باید اثرگذاری خود در آینده را درک کرده و کنش فعالانه برای خلق یک نقشه راه مفید نشان دهند. در این راه، بچه‌ها از طریق بازی‌های ویدئویی، مفاهیم تأثیر متقابل و ... بایستی با  آینده‌پژوهی آشنا شوند.

 

دوره آموزشی آینده پژوهی برای کودکان گارنت


در دوره آموزشی آینده پژوهی گارنت، یک متخصص حوزه‌ی کودک مفاهیم آینده پژوهی و تاثیر یادگیری آن در زندگی را به کودکان آموزش می‌دهد. سپس با ارائه داستان‌هایی از آینده‌های مختلف ذهن کودکان را برای ساختن آینده و مقایسه آن با موارد مطرح شده تشویق می‌کند.
 

دوره آینده پژوهی گارنت باعث می شود، کودکان و نوجوانان فرق بین آینده‌های باورپذیر، امکان‌‌پذیر و ترجیح‌‌پذیر را درک کرده و بتوانند یک نگرش جدیدی را در راستای تحقق افکار و نگرش‌های خود مطرح کنند.


مدرس دوره با طرح سوالاتی، ذهن کودکان را از میزان تاثیر و نقش آن‌ها در آینده جامعه و دنیا آشنا کرده و پاسخ آن را در انتها ارائه می‌کند.
 

اگر می‌خواهید با آینده پژوهی و تاثیر آن بر زندگی بیشتر آشنا شوید؛ می‌توانید در دوره آموزشی آینده پژوهی برای کودکان گارنت شرکت کنید.

 

 

 

 
ثبت نام در گارنت

چطور در این دوره شرکت کنم؟

برای موفق شدن در هر زمینه‌ای بهتر است، اول خود را بشناسیم و با مشاغل مختلف آشنا بشیم تا با ذهن آگاه تر و آگاهی بیشتر تخصص مناسب خود را انتخاب کنیم

چطور در این دوره شرکت کنم؟

فرایند متخصص شدن در گارنت در گارنت ثبت نام کنید آزمون استعدادیابی بدین آشنایی با مشاغل و آموزش‌های مهارت‌های نرم رو ببینید رشته ای که می‌خواهید در آن متخصص شوید را انتخاب کنید.

مشاوره کسب اطاعات بیشتر

نظر کسانی که در این دوره ثبت نام کرده اند


همکاران گارنت